Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde tatt det opp med de annsatte i barnehagen aller først, dette er noe som IKKE skal skje, hadde det vært mitt barn hadde jeg vært lite glad ang barnehagen... dette kunne ha endt virkelig galt altså..
Om de ikke klarer å følge med alle barna er jo det en sak de må gjøre noe med! Da blr de annsette flere folk..
For min del så hører jeg nå skrekkhistorie etter skrekkhistorie når d kommer til barnehager, så jeg begynner virkeli å vurdere dagmamma til mitt barn når hu er gammel nok!
Leste en sak om ei lita jente som ble løfta over bh gjerdet av en pedofil man, ho ble missbrukt av denne mannen. Så man kan jo tenke seg selv hva er tryggest, at noen man kjenner passer barnet som da er dag mamma eller å ha ungen i bh.. jeg vill da velge det som da et det tryggeste for mitt barn..Tror barnehage på mange måter er tryggere enn dagmamma. Ingen som kontrollerer dagmammaer, så hvem som helst kan bestemme seg for å bli det.
Leste en sak om ei lita jente som ble løfta over bh gjerdet av en pedofil man, ho ble missbrukt av denne mannen. Så man kan jo tenke seg selv hva er tryggest, at noen man kjenner passer barnet som da er dag mamma eller å ha ungen i bh.. jeg vill da velge det som da et det tryggeste for mitt barn..
Leste en sak om ei lita jente som ble løfta over bh gjerdet av en pedofil man, ho ble missbrukt av denne mannen. Så man kan jo tenke seg selv hva er tryggest, at noen man kjenner passer barnet som da er dag mamma eller å ha ungen i bh.. jeg vill da velge det som da et det tryggeste for mitt barn..
Men har du lest alle sakene om barn som har blitt mishandlet av dagmammaen sin? Altså, mitt barn går ikke i barnehage, men jeg hadde valgt barnehage over dagmamma anyday.
Hvis man ikke kjenner dagmammaen da? Jeg kjenner ei som har en sønn som ble stengt inne i skapet hver gang han ikke oppførte seg. Så man kan støte på mye rart uansett hva man velger.
Min gikk i bhg og jeg hadde aldri valgt dagmamma foran detMen har du lest alle sakene om barn som har blitt mishandlet av dagmammaen sin? Altså, mitt barn går ikke i barnehage, men jeg hadde valgt barnehage over dagmamma anyday.
Ja det er sant, men jeg vill velge noe som er trygt for mitt barn, jeg føler meg ukomfertabel med å levne mitt barn hos vildt fremmede..
Da blir det litt annerledes, jeg vokste opp med en gutt, å han begynte å jobbe i barnehage, han mista fort jobben sin å nå sitter han inne i 8 år pga pedofili.. jeg stoler litt mindre på folk da av ting jeg har opplevd å folk som har vist seg for å være noe helt annet enn det de lot til å være..Man velger så klart det man er mest vel med.Jeg stoler fullt og helt på barnehagen mine går i, har selv jobbet der i noen år[emoji4] En av de som jobber der er en god venninne også.
... å jeg gjentar noen man kjenner som er dagmamma.. misshandling skjer i barnehager og, hvem som helst som ikke har rulleblad kan jobbe der, bl.a pedofile. Jeg seøv mener at det er bedre å ha barnet sitt hos noen man kjenner enn å sende de til vildt fremmede personer...