Tidlig ultralyd

Jeg skal på tul i morgen 6+2
Gru/ gleder meg, men skal bli godt å få en visshet i om det er noe der og at hjertebanker. Om alt er Ok regner jeg med å ha ukentlig hvertfall hver 14 dag frem til oul.

Jeg skal på tul i morgen 6+2
Gru/ gleder meg, men skal bli godt å få en visshet i om det er noe der og at hjertebanker. Om alt er Ok regner jeg med å ha ukentlig hvertfall hver 14 dag frem til oul.
Lykke til.
Jeg har første UL neste uke. Hvis alt er normalt da regner jeg med ukentlig UL første trimester.

Lykke til.
Jeg har første UL neste uke. Hvis alt er normalt da regner jeg med ukentlig UL første trimester.
Tusen takk:) tror ikke jeg klarer å sove i natt, blir så skummelt. Håper jeg klarer å roe meg etter den ul en, enten det går den ene eller andre veien.
Lykke til med ul neste uke

Tusen takk:) tror ikke jeg klarer å sove i natt, blir så skummelt. Håper jeg klarer å roe meg etter den ul en, enten det går den ene eller andre veien.
Lykke til med ul neste uke
takk.
håper det går bra for oss begge. skjønner det blir vanskelig å sove.
Har du time tidlig på dagen eller?

Ja huff blir nok å sove etter den timen. Har time kl 10:40
Håper det går bra for begge jeg også❤️
Ikke så alt for lenge å grue seg ihvertfall da!
Krysser fingrene for fin oppdatering fra deg imorgen!

Tenker å ta privat i uke 10-11. Gjorde det sist, og syns det var verdt hver ei krone. Kommer til å gå samme plass, var kjempefornøyd.

Phu.... overlevde den timen også, fikk se bittelille bønna på ca 0,8cm og hjertet slo❤️
Snakk om lettelse, blei satt litt frem også.
Er så glad nå, ny ul om en uke.
Gratulerer så mye! Godt å høre alt stod bra til

Gratulerer så mye! Godt å høre alt stod bra til
Tusen takk
Ja enn så lenge gjør det det, puster litt lettere ut nå. Ul er jo ingen garanti, men en bekreftelse på at alt er Ok nå ihvertfall. Krysser fingrer og tror alt går bra for deg på ul neste uke.

Tusen takk
Ja enn så lenge gjør det det, puster litt lettere ut nå. Ul er jo ingen garanti, men en bekreftelse på at alt er Ok nå ihvertfall. Krysser fingrer og tror alt går bra for deg på ul neste uke.
Tusen takk.
Ja, garanti er vanskelig for noen å gi, men det er ihvertfall første hindring overvunnet. Satser på at det fortsetter sånn

Jeg er usikker på hvor mange uker jeg er på vei så jeg skal til jordmor på samtale osv på onsdag og vil høre med henne om tidlig ultralyd osv.. Er mitt første svangerskap og vil føle at det er betryggende og få en tul slik jeg vet litt mer om hvor langt jeg er på vei osv:) Er nok 5+ uker på vei nå, men har ikke helt kontroll på når første dag i sist mens var da jeg slutta på p-pillene i begynnelsen av november og hadde mens i slutten av november, og kan ha noe som minnet om mens i midten av desember men er i tvil:nailbiting:

Jeg er usikker på hvor mange uker jeg er på vei så jeg skal til jordmor på samtale osv på onsdag og vil høre med henne om tidlig ultralyd osv.. Er mitt første svangerskap og vil føle at det er betryggende og få en tul slik jeg vet litt mer om hvor langt jeg er på vei osv:) Er nok 5+ uker på vei nå, men har ikke helt kontroll på når første dag i sist mens var da jeg slutta på p-pillene i begynnelsen av november og hadde mens i slutten av november, og kan ha noe som minnet om mens i midten av desember men er i tvil:nailbiting:
Med min første fikk jeg henvisning til TUL av jordmor da jeg ikke hadde peiling på hvor langt på vei jeg var [emoji4]

Jeg håper å få henvisning til TUL når jeg skal til legen neste fredag. Veldig spent!

Back
Topp