Mandag

SaraSydame

Forelsket i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Startet mandagen her så flott med å si fra meg lederrollen i et prosjekt - litt fordi jeg er gravid (noe jeg ikke nevnte) og litt fordi jeg ikke har lyst [emoji38] såå gikk jeg på do og oppdaget blodig utflod. Gikk selvfølgelig rett i angst og redsel. Prøver å fortelle meg selv at det er vanlig, samtidig som jeg er så nervøs for at det skal gå galt. [emoji30]

Startet mandagen her så flott med å si fra meg lederrollen i et prosjekt - litt fordi jeg er gravid (noe jeg ikke nevnte) og litt fordi jeg ikke har lyst [emoji38] såå gikk jeg på do og oppdaget blodig utflod. Gikk selvfølgelig rett i angst og redsel. Prøver å fortelle meg selv at det er vanlig, samtidig som jeg er så nervøs for at det skal gå galt. [emoji30]
Forstår godt at uroen kom! Forhåpentligvis er det ingenting. Jeg hadde litt blodig utflod i uke 6 sist, og det ble ei frisk og fin jente allikevel. [emoji173]

Forstår godt at uroen kom! Forhåpentligvis er det ingenting. Jeg hadde litt blodig utflod i uke 6 sist, og det ble ei frisk og fin jente allikevel. [emoji173]
Godt å høre!! Nå har det stoppet opp, så får håpe det bare er skjøre slimhinner!

Det er ikke helt uvanlig å blø litt første trimester. Så lenge det ikke tiltar i mengde eller du har smerter samtidig bør det gå bra!:)

Det er ikke uvanlig med litt innimellom. Slimhinnene er ekstra blodfylte og litt skjørere ved graviditet. Men lytt til kroppen din og ikke overanstreng deg

Er nok TR som er kommet. Kan ha vært kjemisk eller noe som har lurt meg. Kommer iallefall mye mer blod og kjenner menssmerter. [emoji30]

Er nok TR som er kommet. Kan ha vært kjemisk eller noe som har lurt meg. Kommer iallefall mye mer blod og kjenner menssmerter. [emoji30]
Å nei.
Så kjedelig.
Krysser fingrene for at det er ufarlig og at du fremdeles er gravid om noen dager

Å nei.
Så kjedelig.
Krysser fingrene for at det er ufarlig og at du fremdeles er gravid om noen dager
Det er nok TR - blør i massevis! Veldig kjipt, men hadde det også på følelsen mtp de testene som aldri ble tydeligere. The silver lining er at jeg nå kan drikke så masse pepsi max jeg bare orker. Ny sjanse neste mnd!

Det er nok TR - blør i massevis! Veldig kjipt, men hadde det også på følelsen mtp de testene som aldri ble tydeligere. The silver lining er at jeg nå kan drikke så masse pepsi max jeg bare orker. Ny sjanse neste mnd!
Ånei!:( veldig trist å høre! Vil likevel råde deg til å ta en ny test om noen dager - just in case....

Ånei!:( veldig trist å høre! Vil likevel råde deg til å ta en ny test om noen dager - just in case....
Ja, har en tidligstrimmel liggende som jeg kan ta om noen dager. Neste pp blir uten EL-testing og tidlig g-test. Tror rett og slett jeg blir litt overstresset av det.. [emoji50]

Så leit å høre.
Lykke til videre!
Drikk litt for meg og da....

Åh, så dumt! [emoji20] Ta deg god tid til egenomsorg de neste dagene og om du klarer å stresse ned er nok det veldig bra!

Lykke til [emoji173]

Takk! Skal drikke masse for deg også! Har fulgt deg litt og håper virkelig du kommer i mål denne gangen! [emoji173]
Tusen takk.
Håper dere lykkes igjen snart og at det sitter da

Back
Topp