RFSU graviditetstest strimler.

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
EDD224D7-1209-4458-AB24-AC9030C259AD.jpeg Kjøpte denne i går og har testet den tre ganger. I går kveld, i dag morges og i ettermiddag. De har vært BLENDA hvit. Men i ettermiddag følte eg at det kom en veldig veldig svak strek. Kan dere evt se? Er 10 DPO i dag

Jeg tror ikke det er der streken skal være, den skal være lenger til venstre. Synes jeg ser en skygge der streken *skal* være.

Lykke til!

Ikke der streken skal være, men den kommer sikkert :-) Jeg testet negativt 10dpo, men positivt 18dpo (3-4 dager på overtid)!

Ikke der streken skal være, men den kommer sikkert :) Jeg testet negativt 10dpo, men positivt 18dpo (3-4 dager på overtid)!

Håper den magiske streken kommer fort! Føler ALLE får tidlig svar - så godt å vite at det ikkje skjer med alle. Eg får bare prøve å smøre meg inn med tålmodighet

Ser ut som en svak strek slik jeg fikk tidligere....hvor mange dager dpo?
De testene er ikke særlig gode..jeg fikk ikke tydelige streker før 5 dager etter IKM!

Ja da er det nok for tidlig å bruke de strimlene....ville heller satset på clearblue i stedet , ftam til IKM [emoji4]

Håper den magiske streken kommer fort! Føler ALLE får tidlig svar - så godt å vite at det ikkje skjer med alle. Eg får bare prøve å smøre meg inn med tålmodighet

Jeg hadde ikm 23 desember, men testet ikke positivt før 28 desember, så det er ikke alle som får tidlig svar [emoji4]

Hei! Jeg testet også i dag med rfsu strimle og fikk også en svak strek akkurat der. Tenkte og at den var på feil plass men rart at vi begge fikk en der:eek:

Back
Topp