Lykketroll91
Blir kjent med forumet
Hei
Noen som har erfaring med lilleba ammeinnlegg?
Fordeler ulemper
Fordeler ulemper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Fordeler ulemper
Jeg har ikke erfaring, men har selv lurt på å bruke ammeinnlegg som man vasker. Men så tenker jeg litt på hvor sykt mange par jeg må ha om jeg skal slippe å vaske hele tiden..?
Man kan kombinere engangs med flergangs... jeg vil ha noen i ull, bambus og bomull i tillegg til engangs![]()
Jeg kombinerte ull (nøstebarn) og engangs sist. Lakk for mye til å ikke bruke engangs, men trengte ull i tillegg siden det var vintersesong.
Ja, hvis man lekker mye blir jo bomull iskaldt og øker faren for betennelse. Jeg måtte av og til ha to engangs på hvert bryst, og sov med håndduk i senga i perioder[emoji28]Jeg og! Funka fint. Syns de i bomull ble fort kalde.
Ja, hvis man lekker mye blir jo bomull iskaldt og øker faren for betennelse. Jeg måtte av og til ha to engangs på hvert bryst, og sov med håndduk i senga i perioder[emoji28]

Er det da for å holde varmen at man bruker ull/bambus/bomull? Når man bruker engangs i tillegg, mener jeg.
Ja for å forebygge brystbetennelse....! Og for å slippe å vaske flergangs hele tiden![]()
Skjønner! Vil tro det kan bli veldig mye vasking dersom man ikke bruker engangs i tillegg.
Men hva er best, bambus eller ull?
Noen mener ull og andre mener bambus... jeg kjører litt av begge.. føler bambus er mer skånsom mot brystene/vortene... mens ull gir litt mer varme...
Jeg har kun hatt ullinnlegg og engangs, syns det funka best. Ull var enklere å bare skylle opp i litt Milo og henge til tørk, mer styr å vaske bomull tenker jeg? Går an å strikke seg i lanolingarn også, da er de mer selvrensende og trenger ikke ullsåpe. Lakk som ei sil så her måtte det store innlegg tilJa, hvis man lekker mye blir jo bomull iskaldt og øker faren for betennelse. Jeg måtte av og til ha to engangs på hvert bryst, og sov med håndduk i senga i perioder[emoji28]