Jeg kniper hver gang jeg kommer inn å ser denne tråden[emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJeg kniper hver gang jeg kommer inn å ser denne tråden[emoji23][emoji23]

Jeg kniper hver gang jeg kommer inn å ser denne tråden[emoji23][emoji23]
Samme her![]()

Så braJeg kniper hver gang jeg kommer inn å ser denne tråden[emoji23][emoji23]
Noen fler som fortsatt kniper? Her knipes det hver dag enda , men ikke fullt så mye på dagen som før![]()
Samme her. Nøs her om dagen og tissa på meg,så må knipe mer!Uff, gjør det når jeg kommer på det, men altfor dårlig til det![]()
Det må virkelig jeg også. Merker at jeg til tider glemmer å gå på do, da får jeg trentSamme her. Nøs her om dagen og tissa på meg,så må knipe mer!

Samme herDet må virkelig jeg også. Merker at jeg til tider glemmer å gå på do, da får jeg trent![]()
Så braJeppJeg merker godt at jeg har mye bedre kontroll over musklene der nede nå enn før.

Det må virkelig jeg også. Merker at jeg til tider glemmer å gå på do, da får jeg trent![]()

Prøver å knipe når vi har sex også, må spørre han om han kjenner det og det gjør han heldigvisSamme her![]()
LurtPrøver å knipe når vi har sex også, må spørre han om han kjenner det og det gjør han heldigvis![]()

Samme her [emoji23][emoji23]Gjør øvelser hver gang jeg ser denne tråden. Altfor sjeldent mao [emoji85]
Vi får prøve å la tråden `overleve ` så alle husker å knipeGjør øvelser hver gang jeg ser denne tråden. Altfor sjeldent mao [emoji85]
Vi får prøve å la tråden `overleve ` så alle husker å knipe![]()