Oj har visst vært sammen med mannen i 18 år , glemte den dagen gitt
Gratulerer så mye![emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj har visst vært sammen med mannen i 18 år , glemte den dagen gitt
Så var man plutselig 32 år... gammal![]()
Tusen takk [emoji173] må det pga utredning. kan bli sittende å snakke i 3 timer [emoji50]God klem til deg [emoji173]️
Eldste hadde migrene anfallNoen som er syke?
Hipp, hipp hurra og gratulerer så mye med dagenSå var man plutselig 32 år... gammal![]()
Kos dere masse [emoji4]Tur til gård, besøk og stå på skøyter
Vet hvordan det er :/Mange ting jeg ikke klarer si nei til. Samvittigheten kommer meg i forkjøpet.
Men det betaler kropp og sinn for dyrt :/
Takk ❤Gratulerer så mye![emoji173]️
Kjenner veldig godt til det der [emoji173] ikke særlig bra for både fysiske og det psykiske :/Mange ting jeg ikke klarer si nei til. Samvittigheten kommer meg i forkjøpet.
Men det betaler kropp og sinn for dyrt :/
Hmm... sikkert greit å gå sjekket ja.Ikke lett å bli klok på. Tar til tissen, men sier bæsja. Ingen bæsj...får levere en urinprøve . Kan jo være lettere sagt enn gjort men
Time for utredning på sykehuset. 09:00 om morgen og kan være opp mot 3 timer [emoji50] det er for å kartlegge psyken minHva skjer på mandag?[emoji4]
Gratulerer [emoji3]Oj har visst vært sammen med mannen i 18 år , glemte den dagen gitt
Håper det ikke er det :/Hmm Blææ tufs frøken :/ tar seg etter tissen :/ urinveisinfeksjon hmmm
Masse god bedring [emoji4]Eldste hadde migrene anfall
Får ikke redusert dessverre
Hehe vet ikke hvorfor det kom med
Mannen (eller. Den som ikke leverer) drar tidlig, og jeg ordner altså frokost og matpakker og får ungene på plass og drar på jobb
Tusen takk for detHipp, hipp hurra og gratulerer så mye med dagen
Tusen takk [emoji173] må det pga utredning. kan bli sittende å snakke i 3 timer [emoji50]
Hoho! Takk for detHipp hurra for deg[emoji1][emoji173]️ du holder deg godt, snuppa!