T
Turid-Laila
Guest
[emoji169][emoji169][emoji169]Ja jeg synes det er vondt på vegne av datteren våres. Samtidig føler jeg meg trygg på et godt samarbeid også. Jeg har masse fin familie og gode venner rundt meg heldigvis [emoji171]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji169][emoji169][emoji169]Ja jeg synes det er vondt på vegne av datteren våres. Samtidig føler jeg meg trygg på et godt samarbeid også. Jeg har masse fin familie og gode venner rundt meg heldigvis [emoji171]
Håpløst. Hopper bare rett inn. Sliter så masse selv. Og går på AAP på 2.året nå. Ser ikke ut som det blir særlig bedre. Men NAV vil jo ha meg ut i jobb. Og jeg vil også det. Men kroppen fungerer ikke rett og slett på det viset. Både revmatalog, dps, psykolog har alle sagt uføre er bedre. Menmen. Har en time til en ny plass i mars. Så vi får høre hva de sier da
Men jeg kjenner jeg sliter veldig. Man føler det ekstremt på kroppen den påkjenninga
Mi var snill i fjor. Så der ordna hu alt. MEN hu gikk i permisjon i desember. Og nå har jeg ei ny. Vi tok møte med hu da for å fylle inn. Men tenker at jeg får det nok ikke som det var.Det er et stress. Så må man huske på meldekort, og man skal møte opp når Nav finner det for godt. Man må søke om å få komme seg ut av landet, og å få beholde aap imens, man får ikke normalt ta seg ferie om man ei tiltak etc. Med mindre reglene har endret seg.
UffHar en liten gutt med migrene anfall
Fått medisiner og håper det snart gir seg slik at først og fremst han, men også jeg kan få meg litt søvn
Der jeg bor ønsker de å ha møte minst hver tredje måned, og det synes jeg er positivt. Da får de fulgt opp godt. Men det er jo logisk å vente til etter de timene slik at du har en fersk oppdatering.Mi var snill i fjor. Så der ordna hu alt. MEN hu gikk i permisjon i desember. Og nå har jeg ei ny. Vi tok møte med hu da for å fylle inn. Men tenker at jeg får det nok ikke som det var.
Da var det ferie med betaling og fikk godkjent å reise til Spania også. Så det var godt.
Men ja. Stress. Meste av kommunikasjonen vår foregår på nav.no gjennom der da. Men hu skriver at om vi trenger å snakke så skriver jeg det. Så ringer de meg og enten tar det på tlf eller ett møte.
Hu nye mener vi skal ha møte nå i januar en gang. Jeg ser ikke poenget da jeg skal til revmatalog i slutten av januar. Og til fastlegen 5.feb. Skrev det til hu så håper egentlig hu drøyer den timen til etter 5. Føler liksom jeg vet mer da.
Er heldigvis ikke så ofte han har anfall, men siden jeg også er tidvis plaget med migrene og jeg får sove lenge i morgen tidlig er det naturlig at jeg sitter oppe til han er frisk nok til at jeg legger megUffSå vondt. Masse god bedring [emoji169]
Ja. Joda. Der er greit nok det. Jeg fikk nok når jeg var sykemeldt av det. Xjobben krevde at nav og de skulle ha møter 1 gang i mnd. Gjerne 2 ogsåDer jeg bor ønsker de å ha møte minst hver tredje måned, og det synes jeg er positivt. Da får de fulgt opp godt. Men det er jo logisk å vente til etter de timene slik at du har en fersk oppdatering.
Selvsagt [emoji169]Er heldigvis ikke så ofte han har anfall, men siden jeg også er tidvis plaget med migrene og jeg får sove lenge i morgen tidlig er det naturlig at jeg sitter oppe til han er frisk nok til at jeg legger meg
Ja. Joda. Der er greit nok det. Jeg fikk nok når jeg var sykemeldt av det. Xjobben krevde at nav og de skulle ha møter 1 gang i mnd. Gjerne 2 også
Bare for å presse meg enda mer ned. Nav var jo med og de syns det hele var horribelt. Så jeg har fått dosen min der gitt![]()
Hmm, vi står opp 6.15 (ca, og ikke alle helt samtidig) og sliter med å være ut døra dør 8.15 vi for tiden...samling rekker hun da, for de store er levert før 8.30 da begynner skolen og i bhg spiser se frokost frem til ni (fortløpende de som kommer med matboks) så samling er ikke før ni. Og bhg Altså fem min fra skolen.Hadde små problemer med det de første ukene etter babyen kommen nå står vi opp 7:15 uansett og kjører 8. Er i bhg halv ni
Uføreforsikring må man nesten tegne når man er ung og frisk, gitt at man er det...Har mye gjennom jobber.
Burde nok hatt en egen en siden jeg tjener over 6G og har hovedinntekten her i huset.
Problemet er at det ofte krever en slik erklæring som sier hvor frisk/syk du er og min sykdomshistorie er ganske lang.
Hallo, lenge trodde man jeg skulle vært død for over 10 år siden.....
Au da.Har en liten gutt med migrene anfall
Fått medisiner og håper det snart gir seg slik at først og fremst han, men også jeg kan få meg litt søvn
Ja[emoji7] vi gleder oss kjempemasse[emoji171][emoji171]Såååå koselig [emoji171][emoji171][emoji171]
God morhenGod morgen alle sammen[emoji4]
Ønsker dere en fin lørdag!
Huff så trist å lese [emoji17] du har kommet langt allerede [emoji173] min barndom har heller ikke vært god og på mandag må jeg rippe opp i alt sammen. det blir en følsom dag...
Oki. Håper det blir av hvis han vilKb skal i bursdag i 4 t i morgen , er hvertfall planen
kjekt . Ja nærmer seg jo veldig nå så kan jo være du trenger roBursdagsfeiring i morgen. Og på ski og akedag på søndag hvis været er greit. Og kroppen orker. Ellers blir sambo og vesla og dra, mens jeg blir hjemme[emoji4]
Dine?