Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er første jeg tok nå.. skal ta ny om en uke. Men til at jeg skal være i uke 6 er den alt for lav.Jeg har i dag, men får ikke svar før i morgen. Har de tenkt å måle stigning/senking? Skulle tro ved en SA at HCG var synkende?
Ikke til å være i uke 6 egentlig.. så er det lavt :/ skal ta ny om en ukeDet er en høy å fin hcg det. Hvor langt er du på vei? Ta en hcg til og se om den stiger
Men jeg hørte at det ikke var så nøye med hvor høy den var kun om den dobblet seg fint. Min var jo kjempe lav. Men hvis den dobbler seg fint, så ville ikke legen brydd seg. Men min gjorde desverre ikke det. Så nå går jeg bare å venter på SA eller MA eller hva det blir til.Ikke til å være i uke 6 egentlig.. så er det lavt :/ skal ta ny om en uke
Det er sant.. men jeg har tatt 1-2 uker på testen siden 23 des så for min del så vet jeg at det ikke er bra :/Men jeg hørte at det ikke var så nøye med hvor høy den var kun om den dobblet seg fint. Min var jo kjempe lav. Men hvis den dobbler seg fint, så ville ikke legen brydd seg. Men min gjorde desverre ikke det. Så nå går jeg bare å venter på SA eller MA eller hva det blir til.
Mine hcg nivåer (16 DPO) var 64 og (18 DPO) var 78. Så må går jeg bare å venter på at jeg skal abortere.. (håper jeg slipper å vente i mange uker) kroppen min har jo ikke skjønt at det går feil vei. Så har spreng vonde pupper. Så jeg ikke kan snu meg om natta. Og fortsatt stikkinger og bittelitt mens murringer som kun varer noen sekunder. Veldig koselig med smerter og uteblitt nattesøvn hvis man vet at det er for noe godt. Men dette er ikke godt på noen som helst måte.Jeg leste et sted at hcg over 200 skal gi 2-3 uker på CB..rart.Det er sant.. men jeg har tatt 1-2 uker på testen siden 23 des så for min del så vet jeg at det ikke er bra :/
Hva var dine nivåer på hcg?
Men er det så ille stigning da så tidlig? Hvem uke er du i? Skjønner det ikke er noe særlig.. går og er kvalm og har mens myrringer hele tiden selv.. og det er sykt frustrende når man et det ikke er noe mer..Mine hcg nivåer (16 DPO) var 64 og (18 DPO) var 78. Så må går jeg bare å venter på at jeg skal abortere.. (håper jeg slipper å vente i mange uker) kroppen min har jo ikke skjønt at det går feil vei. Så har spreng vonde pupper. Så jeg ikke kan snu meg om natta. Og fortsatt stikkinger og bittelitt mens murringer som kun varer noen sekunder. Veldig koselig med smerter og uteblitt nattesøvn hvis man vet at det er for noe godt. Men dette er ikke godt på noen som helst måte.Jeg leste et sted at hcg over 200 skal gi 2-3 uker på CB..rart.
Jeg er i uke 5 i dag. Assa 5+0. Prøvene ble tatt 4+2 og 4+4 tror jeg. Ja det er fustrerende og kjipt å gå "gravid" med alle symptomene. Og du går bare å venter på abort. Hadde så spreng vonde pupper at jeg ikke fikk sove og dette uten at noe godt kommer ut av det. Har du tatt ny hcg måling?Men er det så ille stigning da så tidlig? Hvem uke er du i? Skjønner det ikke er noe særlig.. går og er kvalm og har mens myrringer hele tiden selv.. og det er sykt frustrende når man et det ikke er noe mer..