Ømme brystvorter.

sivkjo

Andre møte med forumet
Jeg hadde ømme bryster i hele første svangerskapet, nå siden søndag og synes det blir mindre og mindre ømt... er 5+4 nå og redd... har tidligere hatt 1 MA og 1 sa og da ingen ømme brystvorter eller bryst. Hva tenker dere?
 
Forstår usikkerheten din, men jeg tror ikke det har noe for seg å sammenligne med tidligere svangerskap. Alle svangerskap er jo ulike... jeg hadde kjempe ømme pupper sist, de var kjempe hovne, harde og vonde.. nå merker jeg ingenting! (Sluttet å amme for to mnd siden, mulig det har noe å si?)

Vi får bare krysse fingrene å håpe på at det går bra denne gangen ❤️
 
Forstår usikkerheten din, men jeg tror ikke det har noe for seg å sammenligne med tidligere svangerskap. Alle svangerskap er jo ulike... jeg hadde kjempe ømme pupper sist, de var kjempe hovne, harde og vonde.. nå merker jeg ingenting! (Sluttet å amme for to mnd siden, mulig det har noe å si?)

Vi får bare krysse fingrene å håpe på at det går bra denne gangen [emoji173]️

Takk for at du svarte [emoji4]. Ja krysser det jeg kan krysse [emoji1303][emoji173]️ Ja kanskje det har noe å si at man har ammet en runde, ikke vet jeg [emoji854]. Satser alt på godt resultat i iallefall [emoji6].
 
Krysser det som krysses kan for at det ikke er noe å bekymre seg for, vi vil jo se septemberbabyene til alle her inne til høsten!:) Lykke til og satser på fullført svangerskap :)
 
Jeg hadde aldri hatt ømme pupper/brystvorter før enkelte sykluser i fjor... og jeg har to svangerskap bak meg [emoji4] Denne gangen skjønner jeg plutselig hva alle "klagde" for når det gjelder vondt i puppene [emoji28] syns det er fascinerende at jeg ikke har opplevd det før nå... hatt ekstrem kvalme begge gangene tidligere så var vel ikke så bekymret for mangel på symptomer likevel, men det forteller meg at svangerskap er ulike [emoji4]
 
Jeg hadde to-tre dager i starten av denne uken helt uten symptomer. Ingen kvalme, ingen såre bryster, ingen bekkenløsning, og ingen forstoppelse. Så kom det plutselig tilbake igjen for fullt i går. Så det kommer og går litt, for å si det sånn. Jeg er 6+3.
 
Jeg hadde to-tre dager i starten av denne uken helt uten symptomer. Ingen kvalme, ingen såre bryster, ingen bekkenløsning, og ingen forstoppelse. Så kom det plutselig tilbake igjen for fullt i går. Så det kommer og går litt, for å si det sånn. Jeg er 6+3.

Håper det er slik her også. Har bedt om tidlig ul så håper på gode resultater der. :)
Takk for svar! <3
 
Back
Topp