Godt du er bedreUh! Kul stol da!
Bedre nå ja
Hadde bare potet med grønnsaker. Brun saus og tjukke pølser. Dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du er bedreUh! Kul stol da!
Bedre nå ja
Hadde bare potet med grønnsaker. Brun saus og tjukke pølser. Dere da?
Huffekstra slitsomt når du har vært alene om det så lenge. Hvor gammel er du nå?
Da er du tøff før døtrenes delbåde ibo og mageboeren [emoji16]
Fikk en ny chest på 960 eller 965. Men var crit på den. Det trengte jeg jammen meg så. Var absolutt oppgradering da. Du da?Det er bra
Fikk du noe bra i kista?
Blir 32, så en skulle jo tro jeg, var vant til det nå.
Åph det hørtes mye bedre ut gitt ! [emoji3]Godt du er bedrevar til og med premie etter klippen . Vi hadde baconsurret kyllingfilet fylt med fetaost og salat. Ungene kyllingfilet , pasta og ostesaus.
Snop Hehe så han var mer fornøyd med det enn morenÅph det hørtes mye bedre ut gitt ! [emoji3]
Hva var premien?
Frisøren sa så fint til minste at om hu satt fint og rolig fikk hu hårfarge i håret til premie. Satt som en statue hu gitt [emoji3]

Mariusgenseren ?Gaah den genseren gjør meg sprø
Klarer ikke bestemme meg!
JaMariusgenseren ?
Ikke lett med farger gitt. Jeg hadde tatt rosa, grå og hvit
Veldig fin den ogsp men litt oppbruktIkke lett med farger gitt. Jeg hadde tatt rosa, grå og hvit
Fikk en ny chest på 960 eller 965. Men var crit på den. Det trengte jeg jammen meg så. Var absolutt oppgradering da. Du da?
Mulig det, men lilla liker jeg ikke.Veldig fin den ogsp men litt oppbrukt
17 minus ute... brr
Absurd vær.
6-8 plussgrader når jeg dro til jobb.
Men kjør forsiktig og gå pent, det et glatt!!!
Snøen ligger, hard og isete. Småveier, parkering og skoleplan er klink is. Det er bare mildt... Og det skal det være ut uka, men ingen nedbør så snøen ligger nok den. Og isen.
I dag er det fint vær, og her jeg ligger på soverommet så ser jeg sola leke i snøen. Jeg tenker på våren! I år vil jeg være litt bedre forberedt når det gjelder hva jeg skal dyrke. Gulrøtter, selvfølgelig, men hva mer? Tenke, tenke, tenke....
Vært hos frisør med ungene. Kort bob på minste og litt lengre på eldste. Nydelige ble de. Nå er jeg svimmel og sliter litt egentlig. Visker hele tiden det jeg skriver... Vanskelig å følge .ed nå. Lager middag også gitt. Svetten renner i svimmelhrten kjrnner keg. Drit i å viske nå gitt. Sorry!
Jobb. Til åtte. Styremøte fra halv ni. Trøtt allerde
Våken siden 5.10 har muligens noe med saken å gjøre.
Stå opp mamma, bytte bleien min!
Nei. Det er natt, ligg her og kose. Men sove fikk vi jo ikke.
Ja, det er jo strødd de fleste plasser, men det smelter litt, renner litt vekk, fryser på natta... Ja...Uff, det er jo livsfarlig!![emoji20]