Ha en fin dag du også [emoji8]
Snart ut og handle jeg også. Prøver tenke middag. Men står litt stuck gitt
Er sååå lei av dette middagsgreiene[emoji13]
Idag er jeg alene med gutta og de vil ha Grandiosa[emoji23][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin dag du også [emoji8]
Snart ut og handle jeg også. Prøver tenke middag. Men står litt stuck gitt
Mye mindre reiser etter sommeren
Takk[emoji173] det gikk fint[emoji1]
Ha en flott dag du og[emoji4]
Eldste skulle på tur med skolen i dag. Så laga kakao til hu. Laga ekstra masse da. Så jeg og minste varma oss opp en svær kopp hver med kakao nå.
Koser oss litt før leksene må gjøres da![]()
Takk takkMmm muffinsGod bedring til kengubarnet
![]()
TakkMasse god bedring til kengubarnet
Så enkelt daEr sååå lei av dette middagsgreiene[emoji13]
Jeg syns egentlig kalenderen min allerede er fylt til randen, men vet at det er mye som ikke har kommer endaAha, skjønner[emoji2] det blir bedre!
Vi skal ha pølser[emoji28]Er sååå lei av dette middagsgreiene[emoji13]
Jada. Han strødde og det gikk bra. Isen ligger der. Flere plussgrader, men smelter ikke fort når det ikke regnerHåper dere fikk brukt bilen idag[emoji4]
Mm, men da må jeg enten kjøre sju eller halv ni liksom. Og sju klarer jeg ikke med ungene. Og derved blir det enten kø eller å komme sent. Oftest komne sent. Men nå med overtid er litt før til hjelp, så da blir det køKø er noe herk ja[emoji13] best å prøve å unngå den..
Skulle ønske at Lillejenta tok smokk! Sikker på at jeg vil få gnagsår på brystvortene! Hun liker nemlig å suge på tippen, og det svir! Jeg får ikke til å overbevise henne om at det er bedre med masse pupp of munnen.
Muffins laget til det syke barnet![]()
En ekstra råtashals til frøkna
Eldste skulle på tur med skolen i dag. Så laga kakao til hu. Laga ekstra masse da. Så jeg og minste varma oss opp en svær kopp hver med kakao nå.
Koser oss litt før leksene må gjøres da![]()
Så enkelt da![]()
Det ble han å endelig spiste han litt ogsåDa ble han vel glad[emoji1]
Min spiser hjemmelaget men vil helst ja grandis..Veldig lettvint ja[emoji23]
Men jeg tar det som en fornærmelse at gutta ikke liker hjemmelaget pizza, kun Grandiosa[emoji23][emoji85]
Jeg syns egentlig kalenderen min allerede er fylt til randen, men vet at det er mye som ikke har kommer enda![]()