Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet det er tilfelle en del steder, mens der vi går vet jeg at vi pluss en til er de eneste som bruker badebleieHer må alle som bruker bleie ha badebleie![]()
Okey, ingen av de badelandene vi har i nærheten tillater det, trodde heller ikke det var vanlig.Vet det er tilfelle en del steder, mens der vi går vet jeg at vi pluss en til er de eneste som bruker badebleie
Men jeg lurer fortsatt på om noen har en badebukse å anbefale..? Uavhengig av om den skal brukes alene eller med badebleie under.![]()
Kanskje det er noe sånt du ser etter? https://www.jollyroom.no/barneklaer/uv-strand/badetoy/badebleierVet det er tilfelle en del steder, mens der vi går vet jeg at vi pluss en til er de eneste som bruker badebleie
Men jeg lurer fortsatt på om noen har en badebukse å anbefale..? Uavhengig av om den skal brukes alene eller med badebleie under.![]()
Jeg hr to barn og vi bader MYE, både på babysvømming hver eneste uke og i offentlige basseng. Det har aldri vært noe krav om bleie under badebleiebuksene. Badebleiebuksene for de minste er foret med er stoff som gjør at avføring ikke lekker ut. Det er da viktig at buksen sitter tett til lårene og i livet... Uansett om man bruker badebleie eller badebuksebleie må man opp med en gang for å ordne saken. Sjekk med hvordan det er i din lokale svømmehall, men regner med det ikke er noe problem. Mer økonomisk og bedre for miljøet med flergangs. Vi kjøper badebleiebuksene våre på babysvømmingen. Husker ikke helt merke, men de er ganske like disse. Er veldig fornøyd. Lykke til!Hei dere.
Jeg skal på babysvømming med mini på16 måneder på onsdag. Har dere en tettsittende badebukse/badetruse å anbefale? Forrige semester brukte jeg badebleie, men det kjenner jeg at ikke har helt lyst til denne gang.