Badebukse/truse

Ransua

Gift med forumet
Hei dere.

Jeg skal på babysvømming med mini på16 måneder på onsdag. Har dere en tettsittende badebukse/badetruse å anbefale? Forrige semester brukte jeg badebleie, men det kjenner jeg at ikke har helt lyst til denne gang.

Han må jo fortsatt ha badebleie, men bare kjøp en hvilken som helst badetruse, eller vanlig bomullstruse. (Dog jeg tviler på at du finner sistnevnte i hans str.)
Hvorfor ikke bare badebleie? :)

Må de det..? Trodde det var nok med at de brukte badebukse som var tettsittende?
Badebleien bare suger til seg væske. Og tenker litt miljø også.

Her må alle som bruker bleie ha badebleie ;)
Vet det er tilfelle en del steder, mens der vi går vet jeg at vi pluss en til er de eneste som bruker badebleie:-)

Men jeg lurer fortsatt på om noen har en badebukse å anbefale..? Uavhengig av om den skal brukes alene eller med badebleie under.:-)

Kjøpte til mellomste på H&M, er litt over 1,5 år siden :) Hadde da badebleie under på svømming og bare badetrusen/shortsen på stranden :happy:

Vet det er tilfelle en del steder, mens der vi går vet jeg at vi pluss en til er de eneste som bruker badebleie:)

Men jeg lurer fortsatt på om noen har en badebukse å anbefale..? Uavhengig av om den skal brukes alene eller med badebleie under.:)
Okey, ingen av de badelandene vi har i nærheten tillater det, trodde heller ikke det var vanlig.

HM har hatt vet jeg. Utenfor sesong nå, så ikke sikkert dem har inne også kommer det an på størrelsen. Tror de begynner på 92.

Aldri opplevd at en badebleie suger til seg vann. Men man får kjøpt badebukser og truser til ganske små på Cubus også

Badebeleien suger ikke til seg vann. De må ha badebleie, selvfølgelig, ellers blir det veldig sølete i vannet etterhvert...
Det er bedre for miljøet med en og annen badebleie, enn større mengder klor.
Tviler ytterst sterkt på at andre som ikke er "pottetrente" går uten badebleier, for det er uhyre uhygienisk.

Vet det er tilfelle en del steder, mens der vi går vet jeg at vi pluss en til er de eneste som bruker badebleie:)

Men jeg lurer fortsatt på om noen har en badebukse å anbefale..? Uavhengig av om den skal brukes alene eller med badebleie under.:)
Kanskje det er noe sånt du ser etter? https://www.jollyroom.no/barneklaer/uv-strand/badetoy/badebleier

Badebleie i stoff. Holder inne avføring slik som engangsbadebleier, men er mer miljøvennlige. Har selv tenkt å kjøpe til lille.

Finnes hos en del forskjellige butikker

Hei dere.

Jeg skal på babysvømming med mini på16 måneder på onsdag. Har dere en tettsittende badebukse/badetruse å anbefale? Forrige semester brukte jeg badebleie, men det kjenner jeg at ikke har helt lyst til denne gang.
Jeg hr to barn og vi bader MYE, både på babysvømming hver eneste uke og i offentlige basseng. Det har aldri vært noe krav om bleie under badebleiebuksene. Badebleiebuksene for de minste er foret med er stoff som gjør at avføring ikke lekker ut. Det er da viktig at buksen sitter tett til lårene og i livet... Uansett om man bruker badebleie eller badebuksebleie må man opp med en gang for å ordne saken. Sjekk med hvordan det er i din lokale svømmehall, men regner med det ikke er noe problem. Mer økonomisk og bedre for miljøet med flergangs. Vi kjøper badebleiebuksene våre på babysvømmingen. Husker ikke helt merke, men de er ganske like disse. Er veldig fornøyd. Lykke til!
https://www.barnashus.no/uv-baby-ba...MIu_rN_fLM2AIVho4YCh3KDQmWEAQYBSABEgIMBPD_BwE

Back
Topp