God morgen!God morgen.
Tidlig morgen her.
Mannen sto opp tidlig og dro på jobb med første båten (dvs, dratt herfra, husker ikke om båten går 6.30 eller 6.40)
Lillemor våknet litt før seks og fastslo at pappa er ikke her. Nei, han har stått opp for å dra på jobb, sa jeg. Da ville hun stå opp. Vi sto opp, og dro ungene ut av senga litt før vi pleiet (dro dem ut av senga når jeg var kommet så langt i prosessen som jeg pleier. Men jeg sto opp før jeg pleier)
Så de får velge frokost hjemme eller på sfo i dag, og velger å spise der. Derved lager jeg bare masse matpakker og får dem avsted og kommer meg tidligere på jobb. For å spise bør de være der 7.30, vanligvis leverer jeg dem 8.15+ (skolen begynner 8.30) så det er mye før enn vanlig. Men jeg mener vi skal klare det. Og derved får jeg kommet meg på jobb nærmere 8 enn 9, og det er bonus. Jeg skal uansett jobbe til åtte i kveld men å få en liten time ekstra hjelper.
Og å komme i tidlige vaner er fint for etter overtid også, for jeg sliter med å fylle timene mine når de leveres til 8.30. Men fra etter vinterferien (altså etter overtid som varer til vinterferien) skal de store helst gå til skolen så da kan de muligens spise hjemme og gå, etter at jeg har dradd.
Jaja. Jeg får komme igang med eggemuffins og matpakker.
Greit med en tidlig morgen da det blir slik, og man får utnyttet den[emoji4] Ha en fin dag!