Skravletråd Januar

God morgen.

Tidlig morgen her.

Mannen sto opp tidlig og dro på jobb med første båten (dvs, dratt herfra, husker ikke om båten går 6.30 eller 6.40)

Lillemor våknet litt før seks og fastslo at pappa er ikke her. Nei, han har stått opp for å dra på jobb, sa jeg. Da ville hun stå opp. Vi sto opp, og dro ungene ut av senga litt før vi pleiet (dro dem ut av senga når jeg var kommet så langt i prosessen som jeg pleier. Men jeg sto opp før jeg pleier)

Så de får velge frokost hjemme eller på sfo i dag, og velger å spise der. Derved lager jeg bare masse matpakker og får dem avsted og kommer meg tidligere på jobb. For å spise bør de være der 7.30, vanligvis leverer jeg dem 8.15+ (skolen begynner 8.30) så det er mye før enn vanlig. Men jeg mener vi skal klare det. Og derved får jeg kommet meg på jobb nærmere 8 enn 9, og det er bonus. Jeg skal uansett jobbe til åtte i kveld men å få en liten time ekstra hjelper.

Og å komme i tidlige vaner er fint for etter overtid også, for jeg sliter med å fylle timene mine når de leveres til 8.30. Men fra etter vinterferien (altså etter overtid som varer til vinterferien) skal de store helst gå til skolen så da kan de muligens spise hjemme og gå, etter at jeg har dradd.

Jaja. Jeg får komme igang med eggemuffins og matpakker.
God morgen!
Greit med en tidlig morgen da det blir slik, og man får utnyttet den[emoji4] Ha en fin dag!

Lagde du mønsteret til batmangenseren selv? :eek:

Logoene ja :p fant litt som kunne brukes herbogbder. Men måtte tegne det opp i ruter til slitt selv for å få riktig størrelse og at det skulle passe til mengden masker. Jentene fikk mindre batmanlogoer siden genserne er mye mindre.
Men resten er mariusmønster da :p

Var egentlig akkurat det jeg også så.
Men nå har jeg være ute og trent og tenkt litt.

Som mannen min sa, de andre var også små på den alderen, og de begge er veldig høye nå.
Ser også ut som om Lille U har kroppsformen til sine bestefedre og ingen av dem er veldig høye, dog ikke lave heller.
Lille U utvikler seg også som han skal og ligger ikke etter i noe.

Tror jeg skal høre på han og slutte og bekymre meg
Har ikke vært på helsestasjonen med han nei, så vet ikke hva de sier

Høres ut som du har en klok mann ;) ungene vokser forskjellig :)

Fy så trøtt. Få unger avgårde på skole. Hvile noen timer til tenker jeg. Hodet dundrer også. Ikke at mer søvn hjelper. Men dagen går nå fortere hvertfall.

God morgen!
Greit med en tidlig morgen da det blir slik, og man får utnyttet den[emoji4] Ha en fin dag!
Ja, litt senere ut enn planlagt, men på plass på jobb nå i alle fall.

Fy så trøtt. Få unger avgårde på skole. Hvile noen timer til tenker jeg. Hodet dundrer også. Ikke at mer søvn hjelper. Men dagen går nå fortere hvertfall.

Ditto. Null lyst å stå opp da eldste våknet. Kjørte henne til bhg og venter i bilen på min time hos hudpleier

Hudpleietime om en times tid. Venter i bilen til den starter. Like før jeg tar meg en blund. Trøtt zzz

God tid . Kan du hvile

Blor vondt å prøve å sove i bil egentlig :p timen er bare for å bruke opp gavekort jeg fikk som gikk ut til nyttår. Men fikk på nød time nå idag (bestilte timen tidlig i november).

Blor vondt å prøve å sove i bil egentlig :p timen er bare for å bruke opp gavekort jeg fikk som gikk ut til nyttår. Men fikk på nød time nå idag (bestilte timen tidlig i november).
Ahhh hva skal du gjøre ?

Ahhh hva skal du gjøre ?

Hudpleie anbefalte hun meg. Ville i utganfspunktet ha massasje, men kan ikke det pga kroppen. Utvikla såkalt hypersensitivitet i sentralnervesystemet så det meste gjør vondt. Sånn type ekstremt vondt. Brennende smerte. Så tåler ikke massering :p fysio ville heller ikke jeg skulle ta det for det vil gjøre hypersen. bare verre. Så blir en eller annen type hudpleie. Aner ikke hva. Hun dama hadde noen tanker. Dyprens eller noe. Plages etter hvert svangerskap med kronisk betennelse i huden så en god rens etter mislykka antibiotikakur er jo kanskje greit. Så skal jeg til hudlege når innkallingen kommer

Man mister jo en maske eller to av og til. Eller en hel rekke. Kunsten er å lære seg å plukke dem opp igjen. En etter en.

Har gjort det flere ganger, og det går helt fint vanligvis. Var bare maks uheldig denne gangen :(

Ble sittende å titte på ting å lage til baby når jeg er ferdig med bestillingene. Tror jeg må prøve meg på sånne «sansekube og leke» :)
aacec826ffd6ae78547531a32b018a40.png

Hudpleie anbefalte hun meg. Ville i utganfspunktet ha massasje, men kan ikke det pga kroppen. Utvikla såkalt hypersensitivitet i sentralnervesystemet så det meste gjør vondt. Sånn type ekstremt vondt. Brennende smerte. Så tåler ikke massering :p fysio ville heller ikke jeg skulle ta det for det vil gjøre hypersen. bare verre. Så blir en eller annen type hudpleie. Aner ikke hva. Hun dama hadde noen tanker. Dyprens eller noe. Plages etter hvert svangerskap med kronisk betennelse i huden så en god rens etter mislykka antibiotikakur er jo kanskje greit. Så skal jeg til hudlege når innkallingen kommer
Aha sånn ja. Må bestille time selv hos salongen

Ja. Nærmer meg ferdig med vrangborden. Lager den en del lengre enn vanlig. Hvertfall dobbel så lang.

Tok sjansen på å legge meg. Gikk nå en stund. Men sovna til slutt da :)

Hvorfor velger du å ha den dobbelt så lang?

Back
Topp