Kjenner ingenting

Glitter2018

Flørter med forumet
Septemberhjertene 2018
I starten etter jeg fikk positiv test kunne jeg nesten føle meg skikkelig gravid, og visste at det gikk bra nedi der. Nå derimot de siste dagene har jeg verken følt eller kjent meg gravid, og det gjør meg skikkelig bekymret.. noen med mer erfaring som har råd/meninger?

I starten etter jeg fikk positiv test kunne jeg nesten føle meg skikkelig gravid, og visste at det gikk bra nedi der. Nå derimot de siste dagene har jeg verken følt eller kjent meg gravid, og det gjør meg skikkelig bekymret.. noen med mer erfaring som har råd/meninger?
Sniker fra august. Var også sånn og dro til og med til legen for å sjekke hcg-nivå, men i uke 6/7 smalt det og ble liggende på sofaen med kvalme og diverse.

Sniker fra juni, jeg har egentlig ikke følt meg så veldig gravid annet enn at jeg har blitt tjukkere. Var kanskje uvel en dag eller to når jeg hoppa over frokost helt i starten, og ellers kjent fint lite. Knapt hatt ømme bryst, og de kom ikke før i slutten av første trimester. Var på OUL på fredag og alt så finfint ut. :)

Enkelte dager føler jeg ingenting, selv om jeg vet at jeg er gravid. Det har vært slik med de forje barn å, noen dager er jeg kjempe kvalm og har alle symptomer i verden på at jeg er gravid, og noen dager kjenner jeg ikke noe.
Nå for tiden er jeg bare sliten.

Husker jeg følte ingenting med første! Gikk til 2 TUL i uke 8 og 12 fordi jeg var så nervøs . Følte meg ikke gravid før langt uti uke 20

Tror nok det er veldig vanlig at symptomene roer seg innimellom, for så å blomstre skikkelig igjen. Men er du veldig bekymret, så kan det være et alternativ å dra til lege for å få målt stigning i hcg-nivå:)

Back
Topp