Skal ikke mer til[emoji23]
Lys er vel ganske facinerende for en 2,5 åring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke mer til[emoji23]
God morgen!
Ønsker dere ale en fin søndag [emoji1]
God søndag[emoji1]
Håpe dem blir enige der nede[emoji6]
Tvang mannen på gulvet for å leke med togbane slik at eldste slutta å hoppe og herje sånn med meg. Ryggen må hvile. Ligger strak på sofaen og prøver å avspenne kroppen. Yngste ligger på babygymmen og ser på. Småsur hun ikke kommer seg særlig langt enda. Viljen er stor, men koordinasjonen mindre![]()
Hmm. Lurer på hvor ille været er, jeg.
Det er is på vannet og mellomste har lyst å stå på skøyter. Eldste.... Hadde nok helst sluppet
Ja hihiSå flink jente[emoji2]
Ja namnam. Spiste forøvrig på italiensk restaurant når vi spiste ute. De har fantstisk god pizza der! Liker Ikke sau?Mye snadder på lista di[emoji1]
Pinnekjøtt har jeg aldri smakt da..
Er koselig egentlig. Men hva er greia. Vi har 180cm bred seng. Og kun hun og jeg som trenger å dele den. Starter natta i midten med begge. Hun må sbsolutt helst ligge oppå meg. Beina over og hendene rundt halsen min. Da sover hun best. Det er greit nok. Men i løpet av natta knør hun og jeg flytter meg på autopilot, og ender opp med å vingle heeeeelt på kanten av senga og holde i nattbordet for å ikke falle utenfor. Hopper rundt og legger meg på andren siden. Har da sikkert 1,5 m og gå på. Plutselig er jeg helt på kanten der og[emoji848]
Var sagt så i går, eller rett sagt på fredag kveld, målt til 10 cm på det lille vannet. Det store er ikke trygt på lenge.Er det tykk nok is hos dere?[emoji4]
Lys er vel ganske facinerende for en 2,5 åring![]()
Liker ikke press jeg heller.
Oppfordre
Men sliter med mellomste og hender vi bikker over og det angrer jeg alltid på. Noe av det mest slitsomme med sommerferien i fjor. Forstoppelse og minimalt med inntak. Forstoppelsen var forsåvidt kurert på våren, men småspist var hun veldig. Alltid vært altså, men ekstra ille ble det i fjor.
Og den sommeren.... Var det flere ganger jeg sa fra altså. Hun spiser best uten press!!!!
Men vi har en gutt som jeg altså skrev litt om i går. Undervektig. Glad i middag, lite glad i brød.
Og ei jente. Undervektig og småspist. Lite glad i middag, mer glad i brød og særlig knekkebrød.
"å lage en god og fristende matpakke" for dem er på ingen måte noe som ligner på hverandre....
Også har vi yngste da. Som sist vi var på kontroll fortsatt var normalvektig. Men synker litt på kurvene. Hun var liksom unormalt høyt på kurven som baby, foret på morsmelk med overflod, jeg var donor så jeg pumpet i tillegg. Hun falt på kurvene fra hun begynte med mat. Fra over snittet til snittet og nå på vei ned. Ny kontroll om ei uke, vi får se. Hun spiser nå mat så det går vel bra. Men normalvektige unger er vi ikke vant til...
Unger er ikke like.
Mye snadder på lista di[emoji1]
Pinnekjøtt har jeg aldri smakt da..
Ja hihi[emoji173]️
Ja namnam. Spiste forøvrig på italiensk restaurant når vi spiste ute. De har fantstisk god pizza der! Liker Ikke sau?
4000,- kr for mine 2 på svømming 10 ganger. Det er sykt!
Ser den. Smakte ikke selv før jeg kom til BergenAldri vært noen tradisjon for pinnekjøtt i familien så aldri fått det servert[emoji2] og da lager man ikke selv heller liksom..
Mhm det er småbarnssvømming fra 2-5år. 2000pr unge.Oi, det var hårreisende dyrt![emoji15][emoji33]
Har svangerskapsdiabetes[emoji30]Problemer med blodsukkeret?
Ser den. Viltsmaken er spesiell![]()
Takk[emoji4] mann og barn ute på skitur[emoji4] bare litt misunnelig![emoji13] og jeg vasker klær og skal finne en film tenkte jeg[emoji4]God morgen og fin søndag til deg også[emoji2]
Satse på at det ble positivt stille[emoji28][emoji28]Det ble stille ihvertfall[emoji28]
Hehe, plutselig fyker hun rundt[emoji28]
Har svangerskapsdiabetes[emoji30]