Alle sov i sengen sin til over sju her, men yngste har jo ikke egen seng da, hennes er vår.Frøkna sov i egen seng helt frem til 5 hihi .
Satser på å få gjort noe i løpet av året med det, men eget rom krever en stor innsats...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle sov i sengen sin til over sju her, men yngste har jo ikke egen seng da, hennes er vår.Frøkna sov i egen seng helt frem til 5 hihi .
Mhm skjønner . Her har hun begynt ligge på eget romAlle sov i sengen sin til over sju her, men yngste har jo ikke egen seng da, hennes er vår.
Satser på å få gjort noe i løpet av året med det, men eget rom krever en stor innsats...
Håpe du fikk sovet godt[emoji4]Natta da. Satser på god søvn her nå. Sliten i dag. Tross for null ting gjort gitt. Men sliten likevel gitt [emoji848][emoji90]
Nå leker ungene fint med kjøkkenet her så lage meny for neste uke også.
Lige mådeGod morgen!
Ønsker dere ale en fin søndag [emoji1]
Jeg er over middels glad i sylte[emoji1] og til min store fortvilelse så blir blodsukkeret såpass påvirket av lefsa, at jeg nesten ikke har kunnet dpise det i år[emoji85]Prøvd å like vanlig sylte og det går ikke [emoji14] men spennende med elgsylte da![]()
Greia er litt sånn mangelen på tilgjengelig eget rom.... Det er gjesterommet som må ryke, men det er halvt gjesterom, halvt bod. Oppbevaring av veldig mye. Stor rom, så jeg tenker mellomste får det med stor garderobe etc. Men det tar tid å finne ut hva vi skal gjøre med alt det. Det er siste skanse for hvor vi lagrer ting egentlig. Etter at vi har laget barnerom her og der.Mhm skjønner . Her har hun begynt ligge på eget rom
I morgen kylling i tikka masala saus med fullkornsris. Tirsdag hjemmelaget fiskegrateng. Hmmm . Ut å spise en dag.Blir det noe spennende?
Godt at hosten er borte, men fint dere fikk dårlig natt likevel
God søndag[emoji1]God søndag jenter[emoji1]
Fortsatt i senga her mens jeg hører de to gutta diskutere på stua nede...
Fortsatt i senga vi også.
Mannen hevder han ikke sover, men snorker og svarer bare unntaksvis.
Ungene har fått litt frukt og sikkert julekaker og leker fint oppe i stua. I alle fall ikke vært ned her og klaga mer enn en gang.
De sov dessuten hele gjengen til ca 7+!!!
God morgen!
Ønsker dere ale en fin søndag [emoji1]
God bedringJa. Hoster som en gærning nå da. Prøver å holde medisinen mot natta slik at den varer lengre. Fikk bare et lita flaske etter mas. Jeg vet hva som funker. Og med plagene jeg har, har jeg ikke tiden til hjelp med å bare la det gå over. Søvnen sliter jeg sånn med fra før, at dette elementet må vekk på natta. Eneste som kan fiksesmerker det på kroppen at jeg ikke får bruke ibux mens jeg har luftveisinfeksjon. Den gjør ekstra vondt. Men knøete barn gir dårlig natt uansett.
Men godt jeg ikke hosta og vekte henne med det. Hun knødde iallefall i søvne inattikke fordi jeg velte med hoste som før
Ja, ikke helt vanlig, men godt.Fantastisk at alle fikk sove lenge i hus derfor en gangs skyld
![]()
Takk for det[emoji4]Lige måde![]()
Ja, ikke helt vanlig, men godt.
Straffer seg vel i morgen når ingen vil stå opp...