Skravletråd Januar

Åssen dukkehus? [emoji7]
Det går nok fort til 24. [emoji7]
63c8ec0eeff48ef58ec076679d78ada2.jpg

Dette[emoji4]
Satse på det[emoji177]

Det skjønner jeg godt!
Det er så masse glutenfritt som er godt, men det er noe eget med gjærbakst og pannekaker!

Gluten er bedre enn glutenfritt [emoji85] men heldigvis kommet en del som er godt glutenfritt og [emoji5]

Tips? Er helt blank:p
Hakk, biff, gryter, raklet... i grunn det aller meste du bruker kjøtt til[emoji6] ikke noe fan av taco og lasagn feks laget av elg. Synes viltsmaken ødelegger smaken av det andre.

Hihi liker det selv veldig godt og har ofte;) gikk fint hos legevakt ?

Det er altfor godt :p

Joda. Fikk cosylan som demper hosten. Ekstremt tett når hun lytta på meg så har luftveisinfeksjon. Øker på med astmaspray pg håper det hjelper :)

Ikke alltid [emoji85] hvis hun våkner havner hun i senga med oss for da sovner hun som regel med en gang igjen [emoji85]
Hva med dere? [emoji5]

Våkner alltid mellom 22-00 og skal over til meg. Pga det sover baby og mann på eget rom og jeg og henne sammen :p

Hakk, biff, gryter, raklet... i grunn det aller meste du bruker kjøtt til[emoji6] ikke noe fan av taco og lasagn feks laget av elg. Synes viltsmaken ødelegger smaken av det andre.

Raklet?

Vi har kjøttdeig av det og. Men usikker på hva jeg skal bruke det til. Synes ikke det er godt på taco eller pizza. Pga viltsmaken som du nevner :p men kanskje lage elgkarbonader [emoji848]

Raklet?

Vi har kjøttdeig av det og. Men usikker på hva jeg skal bruke det til. Synes ikke det er godt på taco eller pizza. Pga viltsmaken som du nevner :p men kanskje lage elgkarbonader [emoji848]
Raclette antar jeg hun mener.

Til å steke mat i små biter på bordet og egentlig tilhører sa også raclettr-ost det bruker ikke vi. Bare grønnsaker i skuffene under utrn ost

Raclette antar jeg hun mener.

Til å steke mat i små biter på bordet og egentlig tilhører sa også raclettr-ost det bruker ikke vi. Bare grønnsaker i skuffene under utrn ost

Aaah. Da gir det mer mening :p

Våkner alltid mellom 22-00 og skal over til meg. Pga det sover baby og mann på eget rom og jeg og henne sammen :p

Skjønner det [emoji13]
Om Ibo våkner før jeg legger meg så sitter jeg med henne på hennes rom til hun sovner, men om hun våkner etter jeg har sovnet havner hun med oss [emoji87]

Skjønner det [emoji13]
Om Ibo våkner før jeg legger meg så sitter jeg med henne på hennes rom til hun sovner, men om hun våkner etter jeg har sovnet havner hun med oss [emoji87]

Her funker ikke det. Om det er tidlig nok ja, da er det bare nok at vi kommer inn og sier det er natt og legger. Men er det nærmere 22-23 går det ikke. Da må jeg legge meg med henne

Back
Topp