Skravletråd Januar

Virker sånn, har bare kastet opp den ene gangen sålangt og er i dusjen og føler seg bedre. Blir hjemme i dag i tilfelle men kan ha vært mye kake og godteri i bursdag i går.
Krysse fingrene for at det er grunnen, så dere slipper en runde til[emoji4]

Såpass [emoji85]
Når er termin? [emoji7]
11. Feb, men planlagt KS om 3 uker[emoji4] Har vært stor siden tidlig i svangerskapet og slitt med det meste utenom voldsom halsbrann og blodtrykk. Så rimelig klar for å bli ferdig nå[emoji28]

11. Feb, men planlagt KS om 3 uker[emoji4] Har vært stor siden tidlig i svangerskapet og slitt med det meste utenom voldsom halsbrann og blodtrykk. Så rimelig klar for å bli ferdig nå[emoji28]

Det skjønner jeg! Spennende da [emoji173]️

Og nesten eksakt to uker etter sist, henger eldstemann over doskåla igjen.

Natt til fredag 22 og utover dagen kastet han opp. Sluttet midt i middagen.
Og nå er det nytt til fredag igjen. Og han kaster opp.

Stakkars lille kropp.

Ånei. :( håper det er kortvarig[emoji173]️

Det skjønner jeg. Tøft å stå i og vente på uansett.

Ingen gunstig situasjon å havne i, men når man først er der så er det jo greit at det ordner seg kjapt. Ønsker deg lykke til uansett[emoji171]

Håper bare jeg blir frisk en dag :)

Såpass ja! Det hørtes ikke bra ut [emoji17]
Hadde bekkenløsning med Ibo og, den var verre! Kan hende jeg er flinkere til å høre på kroppen nå [emoji85] håper det holder seg sånn [emoji173]️ er 2 mnd igjen til permen begynner liksom!

Håper formen holdee seg hos deg. Sjansen er jo god når du ikke har sååå lenge igjen :D

Hostesaft og halspastiller innkjøpt. Om det funker ellei placebo spiller ingen rolle. Trenger noe :p hoster til jeg kaster opp :(

Hostesaft og halspastiller innkjøpt. Om det funker ellei placebo spiller ingen rolle. Trenger noe :p hoster til jeg kaster opp :(
Å nei :( masse god bedring!

26d5f3aa86fe953e1bb63d03420e886d.png

Denne, men så på nett at neste str er 98/104 - det blir jo kanskje veldig stort [emoji85] ønsker 98 [emoji85]
Så fin! Hvor har de den?

Back
Topp