Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også er det helg[emoji1]Jobb
Kengu Barnet skal ha overnattingsgjest
Hente pakker
Krysse fingrene for at det er grunnen, så dere slipper en runde til[emoji4]Virker sånn, har bare kastet opp den ene gangen sålangt og er i dusjen og føler seg bedre. Blir hjemme i dag i tilfelle men kan ha vært mye kake og godteri i bursdag i går.
Det stemmer[emoji85]Irriterende det der! [emoji85]
11. Feb, men planlagt KS om 3 uker[emoji4] Har vært stor siden tidlig i svangerskapet og slitt med det meste utenom voldsom halsbrann og blodtrykk. Så rimelig klar for å bli ferdig nå[emoji28]Såpass [emoji85]
Når er termin? [emoji7]
11. Feb, men planlagt KS om 3 uker[emoji4] Har vært stor siden tidlig i svangerskapet og slitt med det meste utenom voldsom halsbrann og blodtrykk. Så rimelig klar for å bli ferdig nå[emoji28]
Ja. Krysser fingrene.Krysse fingrene for at det er grunnen, så dere slipper en runde til[emoji4]
Så nettopp Jul I blodfjell ferdig. Var på episode 14. Jeg hadde rett i hvem morderen var![]()
Og nesten eksakt to uker etter sist, henger eldstemann over doskåla igjen.
Natt til fredag 22 og utover dagen kastet han opp. Sluttet midt i middagen.
Og nå er det nytt til fredag igjen. Og han kaster opp.
Stakkars lille kropp.
Det skjønner jeg. Tøft å stå i og vente på uansett.
Ingen gunstig situasjon å havne i, men når man først er der så er det jo greit at det ordner seg kjapt. Ønsker deg lykke til uansett[emoji171]
Såpass ja! Det hørtes ikke bra ut [emoji17]
Hadde bekkenløsning med Ibo og, den var verre! Kan hende jeg er flinkere til å høre på kroppen nå [emoji85] håper det holder seg sånn [emoji173]️ er 2 mnd igjen til permen begynner liksom!
Mage og tarm infeksjon... Fikk i meg 1 1/2 liter veske og dro hjem med åpen retur...Håper de fnner ut av det så du kan bli bedre snart
Takk for detMasse god bedring [emoji173]️[emoji173]️
Å neiHostesaft og halspastiller innkjøpt. Om det funker ellei placebo spiller ingen rolle. Trenger noehoster til jeg kaster opp
![]()
Så gøy! Det er jo helt fantastisk3D ultralyd imorgen!!!!!!!! [emoji7][emoji173]️
Så fin! Hvor har de den?![]()
Denne, men så på nett at neste str er 98/104 - det blir jo kanskje veldig stort [emoji85] ønsker 98 [emoji85]
Takk og lovOgså er det helg[emoji1]
Lykke tilGod morgen . Sitter på legekontoret