Haha det gjør detOrker jo ikke det nå[emoji28] og blir nok mer om noen uker[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha det gjør detOrker jo ikke det nå[emoji28] og blir nok mer om noen uker[emoji28]
JuppBlæææ sant er så kjedelig. Hentet 2 pakker her i dag
Takk ❤ÅhSender klemmer deres vei
Babyshop og BabybandenJupp
Hva da?
Titt teiGod kveld![]()
Jeg håper og ber om at hu blir som storesøster var som baby[emoji6]Haha det gjør det
Hvordan var hu?Jeg håper og ber om at hu blir som storesøster var som baby[emoji6]
Babyshop og Babybanden
Årets første fjorland inntatt.
Ikke noen kulinarisk høydare, men mat. Nå skal jeg bare jobbe en time eller to til. (jeg spiste halv fem altså, ikke halv sju)
Lagde suppe idag - beste jeg har laget og selvfølgelig uten oppskrift [emoji85] denne gravidehjernen husker jo ikke halvparten av det jeg hadde oppi [emoji23]
Jeg ogsåPhuuuuu..
Sliten i kveld
Han er 2.5 år.Å, det forstår jeg [emoji173][emoji173][emoji173] hvor gammel er han?
Skal på 3D ultralyd på fredag [emoji7][emoji173]️
Godt nytt år vakre deg!Godt nyttår søta ❤
jaaaa!!! Nå er han ferdig behandlet.. Så vi får håpe det holder.Godt nytt år til dere også[emoji173]️[emoji1]
Og hurra for minstemann!
Time på barneklinikken i slutten av mnd. Bra vi kommer til . Skjer hos dere i kveld?
God kveld
Vurderer å levere inn igjen dressen jeg kjøpte til nevø jeg...
Må tenke litt på det
Oksekjøtt i brun saus med potet og grønnerter (Vel, litt av grønnertene....)Hva spiste du?[emoji2]