Skravletråd Januar

Ser den
Dere må kanskje søke snart?

Ja. Men ting er så uvisst.

Er helt avhengig av å få plass til eldste. Og yngste vil vi ha i bhg til januar 2019. Ikke i høst siden vi har permisjon nærmere nyåret.

Får ikke avklart i mai/juni eller juli om vi kan flytte da eller må vente.

Og vet ikke om jeg kan søke eldste inn i bhg der nede uten å riskkere plassen her oppe.

Og kan ikke gå hjemme med begge. For aner ikke hvordan helsa er til da [emoji848]

Vekdig usikkert nå, har jo downs og de siste dagene har det kommet en del dårlige nyheter så akkurat nå er alt bare veldig usikkert

Åja. Visste ikke han hadde det. Håper han lærer seg å gå med tiden :)

Stemmer. :)Vil ikke?

Nope. Den gode leggerutinen jeg jobba i mndvis med og få til bare funka i to uker. Og hele desember har det vært et mareritt og legge henne. Og natta likeså. Ikke noe bedre idag [emoji849]

Mhm åååh :(
Har downs men i tillegg fått en sjelden epilepsidiagnose og for hvert anfall så stjeler det litt og litt , det gjør at han kanskje aldri vil gå eller snakke
Huff så ille :/

Nope. Den gode leggerutinen jeg jobba i mndvis med og få til bare funka i to uker. Og hele desember har det vært et mareritt og legge henne. Og natta likeså. Ikke noe bedre idag [emoji849]
Æsj da. Våkner mye også?

Sov unge... mamma trenger hvile :( holder på å miste stemmen. Og gubben har bidratt lite idag med nødvendige ting så jeg er utslitt i tillegg. Nytter ikke mase [emoji849] nattasangen til eldste hørtes ut som en kråke i stemmeskiftet

e3b25f7ffd2c739ef1318d9d33af5795.jpg

Dårlig utvalg av forskjellige dresser til toåringen. Men fikk iallefall typen jeg ville ha. Og fin farge da :) dyr, så glad foreldrene mine ville kjøpe den i gave til henne

Back
Topp