Her strikker jeg litt i øyeblikketLigger på sofaen og drikker iskald solbærsaft. Deilig!
Hva gjør dere?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her strikker jeg litt i øyeblikketLigger på sofaen og drikker iskald solbærsaft. Deilig!
Hva gjør dere?![]()
Herlig.Her strikker jeg litt i øyeblikketdeilig avkobling
![]()
Er helt i sluttfasen av en poncho til meg og lille C. Så kan vi holde oss varme ute på bæreturer i vinterHerlig.
Hva strikker du?![]()
Hihi, så smart!Er helt i sluttfasen av en poncho til meg og lille C. Så kan vi holde oss varme ute på bæreturer i vinter![]()
Jeg liker å strikke.Takk
Liker du å strikke?
Jeg har flere prosjekter på vent, så må bare henge i her [emoji23]Jeg liker å strikke.
Akkurat nå har jeg ingen prosjekt, men har masse garn, så må finne på noe gøy å strikke![]()
Hehe, pleier å være sånn her ogsåJeg har flere prosjekter på vent, så må bare henge i her [emoji23]
[emoji23] ingen dum idé faktisk... Tar jo sin tid...Hehe, pleier å være sånn her også [emoji14]
Vurderer å begynne på julegaver![]()
Ja! Iallefall om man skal strikke mange[emoji23] ingen dum idé faktisk... Tar jo sin tid...
Noen favorittplagg? Her er jeg helt nybegynner enda, men har plan om ei bukse etter ponchoen [emoji5]Ja! Iallefall om man skal strikke mange![]()
Jeg har strikket ei jakke fra klompelompeboka. Synes den ble veldig fin.Noen favorittplagg? Her er jeg helt nybegynner enda, men har plan om ei bukse etter ponchoen [emoji5]
Veldig glad i plagg som går fort [emoji6] dvs lue, votter o.lJeg har strikket ei jakke fra klompelompeboka. Synes den ble veldig fin.
Har ikke noen favorittplagg. Hva med deg?![]()
Så håpløst[emoji20] Har du forklart situasjonen? Nav kan virkelig det å være vanskelige!
Det hørtes godt ut[emoji1]Ligger på sofaen og drikker iskald solbærsaft. Deilig!
Hva gjør dere?![]()
Nav er så vanskelige[emoji21] skjønner godt at du ikke syns det er kult å ringe, og når man har behov for å bli vist ting så er jo ikke det så lett over tlf liksom..[emoji17]Fikk svar fra Nav i dag. Får ikke møte med dem, må ringe istedenfor. Det hadde jo vært greit om jeg ikke hadde hatt behov for å gå igjennom hele dokumentet med noen som kunne peke på hvor den viktige informasjonen er, samt min angst for å ringe. Så jeg står på bar bakke der!
Det eneste positive jeg kan si er at de svarte raskt.
Takk[emoji4]Masse lykke til på TUL[emoji4]
Da er du heldig - jeg har masse garn, men har ikke lyst til å strikke noen ting akkurat nå[emoji28]Jeg har flere prosjekter på vent, så må bare henge i her [emoji23]