Da er det greit å slappe av litt[emoji4]I grunn ikke så mange. Kjenner jeg trenger å slappe av. Fikk ikke sove igjen etter 04.00. Vasker klær og må ut et par ærend
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det greit å slappe av litt[emoji4]I grunn ikke så mange. Kjenner jeg trenger å slappe av. Fikk ikke sove igjen etter 04.00. Vasker klær og må ut et par ærend
Nok å henge fingrene i da[emoji4]Her er planen å få unna noe klesvask, vaske gulvene og leke med miniså må jeg vel hjelpe til med noen lekser etterhvert og hente i bhg
![]()
Ja, alltid travelt her alene med 4 små [emoji23]Nok å henge fingrene i da[emoji4]
Det skjønner jeg[emoji28] synes det er travelt nok med 1 inni og 1 utafor magen til tider[emoji6]Ja, alltid travelt her alene med 4 små [emoji23]
ser den [emoji23] utrolig hvordan man tilpasser segDet skjønner jeg[emoji28] synes det er travelt nok med 1 inni og 1 utafor magen til tider[emoji6]
Det er det fine med det[emoji6]ser den [emoji23] utrolig hvordan man tilpasser seg![]()
Så kastet jeg opp... nå er det sånn at jeg begynner å bli reddBra dere er litt bedre[emoji173]️
Så kjedelig! God bedring!Våknet opp med vondt hoste, sår hals og hosta blodig slim. Føler meg elendig. Ble visst syk igjen gitt [emoji849]
TUL i uke 9[emoji4] så håper alt står bra til! Ble litt overasket i går da jeg åpnet innkallingsbrevet, trodde ikke jeg skulle få oppfølging fra sykehuset så tidlig. Men det er nok pga mulig arvelig psykisk utviklingshemming i slekta..Hva skal du på sykehuset?[emoji4]
Ta deg en tur til legen igjen du. Masse god bedring[emoji171]Så kastet jeg opp... nå er det sånn at jeg begynner å bli redd![]()
Masse lykke til på TUL[emoji4]TUL i uke 9[emoji4] så håper alt står bra til! Ble litt overasket i går da jeg åpnet innkallingsbrevet, trodde ikke jeg skulle få oppfølging fra sykehuset så tidlig. Men det er nok pga mulig arvelig psykisk utviklingshemming i slekta..
Det hørtes veldig godt ut.Ligger på sofaen og drikker iskald solbærsaft. Deilig!
Hva gjør dere?![]()
Så håpløst[emoji20] Har du forklart situasjonen? Nav kan virkelig det å være vanskelige!Fikk svar fra Nav i dag. Får ikke møte med dem, må ringe istedenfor. Det hadde jo vært greit om jeg ikke hadde hatt behov for å gå igjennom hele dokumentet med noen som kunne peke på hvor den viktige informasjonen er, samt min angst for å ringe. Så jeg står på bar bakke der!
Det eneste positive jeg kan si er at de svarte raskt.
Isbjørn sånn egentligHvilket merke liker du best ?
MhmDårlig service?[emoji849]
God bedringVåknet opp med vondt hoste, sår hals og hosta blodig slim. Føler meg elendig. Ble visst syk igjen gitt [emoji849]
Trøtt her ogsåFørste skoledag etter juleferien. Æsj. Vi alle 3 var vel altfor trøtte gitt. Men nå er de på vei til skolen da.![]()
Hvordan er formen?Det er det fine med det[emoji6]