Anbefaler ?

Firstimemother

Forelsket i forumet
Hej.
Lille har begynt å putte alt i munnen og biter ,er det noen dere kan anbefale å bite uten det er noe skadelig stoffer/kjemiker?
 
Norge er ganske trenge på kjemikalier og stoffer i babyleker. Så jeg tror de fleske lekene som selges i Norge er «godkjente». Ta en tur til en babybutikk og spør etter biteleker/biteringer. Sophie the giraffe er en ganske populær biteleke og kommer i forskjellige varianter. De fleste babyleketøymerkene har biteleker
 
Norge er ganske trenge på kjemikalier og stoffer i babyleker. Så jeg tror de fleske lekene som selges i Norge er «godkjente». Ta en tur til en babybutikk og spør etter biteleker/biteringer. Sophie the giraffe er en ganske populær biteleke og kommer i forskjellige varianter. De fleste babyleketøymerkene har biteleker


Takk. Skal ta meg en tur
 
Vi har også jordbæret + sånne vanlige til å legge i kjøleskapet og mam sin fra apoteket. Jordbæret er storfavoritten!

Ja, den er fantastisk! Lett å holde for små fingre. Her er også den populær. Holdt den tidlig når store ting var vanskelig.
 
IMG_0740.JPG

Den leken i midten her er snart tygd i stykker!!!!
 
Back
Topp