Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig at mat hjelper da [emoji4] Godt å finne noe som lindrer!Jeg er ofte "kveldskvalm" merkelig nok, og mat gjør det faktisk bedre for meg![]()
Så kjedelig, håper du får i deg nok mat![]()
Ååå, krem [emoji7] Pisket krem!! Frukt er vel det som ikke har gitt den verste kvalmen her også [emoji4] Men det hjelper dessverre ikke på meg! Deilig når man finner noe som kan døyve kvalmen [emoji4]Her og men så gikk jeg litt... og fruktsalat hjalp faktisk på kvalmen. Men orker ikke tanken på krem/melkeprodukter for tida! Så merkelig for slik var det ikke sist gang...[emoji848][emoji57]
Du kommer til å bli dronningen av små måltider etterhvert [emoji1][emoji122]Her kommer det i bølger hele dagen uansett. Men er verst når jeg er sulten, bare synd jeg er sulten 2 timer etter at jeg spiste mat...
Rart hvordan man plutselig reagerer på sult [emoji23] Deilig at det hjelper å spise da [emoji4] Godt at noe kan hjelpe på kvalmen!Føler meg sulten heletiden jeg nå[emoji23]
Men nå er kvalmen ille på morgenen. Men det kan nok være fordi da er det jo en del timer siden sist jeg spiste. For pleier å hjelpe når jeg får spist litt[emoji4]
Rart hvordan man plutselig reagerer på sult [emoji23] Deilig at det hjelper å spise da [emoji4] Godt at noe kan hjelpe på kvalmen!
Ja, men det var jeg med de 2 andre og [emoji23] sulten hele tiden, og kvalm [emoji23]Du kommer til å bli dronningen av små måltider etterhvert [emoji1][emoji122]
Kjedelig når det blir sånn ja, jeg kan forstå det [emoji4]
Ååå, krem [emoji7] Pisket krem!! Frukt er vel det som ikke har gitt den verste kvalmen her også [emoji4] Men det hjelper dessverre ikke på meg! Deilig når man finner noe som kan døyve kvalmen [emoji4]
Forrige svangerskap drakk jeg mye sjokolademelk og spiste en del yoghurt. Var omtrent det eneste jeg fikk i meg [emoji38]
Jeg har begynt å bli ordentlig spykvalm etter måltider. Uansett hva jeg spiser, hvor lite/mye eller når på døgnet. Det er helt pyton [emoji87]
Noen andre som har merket et mønster i kvalmen sin? [emoji4]
Jeg har omtrent ikke spist yoghurt siden 2016 når jeg gikk med mini, og nå er tanken nok til å vrenge mannen min [emoji38] Utrolig merkelig hvordan vi reagerer forskjellig på ting [emoji1]Ja jeg elsker yoghurt så det er litt trist... men frukta er og blir min følgesvenn[emoji173]️ merkelig hvor ulike vi er!! Jeg syns sjokolademelk er det værst tenkelige
Jeg er 6+0 idag [emoji4] Hehe, er nok ikke så uvanlig å være mye sulten. Vi gror et helt nytt menneske der inne [emoji1] Spiser du små og hyppige måltider? [emoji4] Har hørt at det kan hjelpe.Hvor langt er du på vei? [emoji846]
Jeg blir kvalm når jeg blir sulten....Så er jeg sulten igjen 1-2 timer senere [emoji849]
Ikke akkurat veldig hyggelig å våkne kvalm [emoji85] Hjelper det å få i seg mat? Deilig å slippe å være kvalm hele dagen da [emoji4] Selv om det på ingen måte er ålreit å starte dagen med kvalme heller!Jeg er mest kvalm på morgenen også kommer og går det i bølger utover formiddagen. Ettermiddag/kveld er jeg stort sett ikke kvalm![]()
Ikke akkurat veldig hyggelig å våkne kvalm [emoji85] Hjelper det å få i seg mat? Deilig å slippe å være kvalm hele dagen da [emoji4] Selv om det på ingen måte er ålreit å starte dagen med kvalme heller!

Jeg håper det jeg du slipper! Det er helt døden for meg det å kaste opp hvertfall [emoji40]Det hjelper å spiseMen må starte dagen med noe lett, klarer ikke spise skikkelig før ut på dagen. Har heldigvis ikke vært så kvalm at jeg må kaste opp. Håper jeg slipper det
![]()
Jeg håper det jeg du slipper! Det er helt døden for meg det å kaste opp hvertfall [emoji40]