Altså, hvordan overleve nyttårsaften?

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Jeg er vanligvis en person som kan være våken til langt på kveld/natt uten å bli trøtt, men sover gjerne litt lenger om morgningen.
Men nå, er jeg stuptrøtt og kunne gjerne tenkt meg å sove kl 20 på kvelden, men står gjerne tidligere opp...

Jeg tenker altså på, hvordan overleve morgendagen??
Det skjer jo noe hele dagen og til godt over kl 00, hvordan skal jeg holde meg våken hele kvelden? [emoji23]

Skjønner at du har et problem det ja! Selv elsker jeg å legge meg tidlig, det kommer godt med nå..[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]

Samme problemet her [emoji28] en liten powernap mellom kl 20-21, så skal jeg nok klare meg til kl 00.00 [emoji5]

Jeg våknet 06.15 idag, så blir nok tidlig seng i kveld [emoji23] heldigvis er vi hjemme, og gjestene kjører en stund etter middag [emoji4]

Hadde store planer om å sove lenge i dag, men det ble ikke noe av, nå som man tydeligvis er sulten (NÅ, med en gang!) hvis klokken bikker 08.00 [emoji28]

Samme problemet her [emoji28] en liten powernap mellom kl 20-21, så skal jeg nok klare meg til kl 00.00 [emoji5]
Regner med det samme. Vi har rolig kveld med pappa og han vet det så regner med det går bra

Vi feirer nyttårsaften alene i år. Takk og lov! Jeg blir så kvalm etter måltider at jeg må legge meg enten på sofaen eller i senga [emoji85] Hadde vært vanskelig å bortforklare den for folk [emoji23] Og jeg sover nok frem til midnatt, titter på fyrverkeri og legger meg igjen. Forhåpentligvis i alle fall. Spent på om mini våkner av at det smeller overalt! Gjør han det kan jeg vel bare glemme nattesøvnen min

Godt nytt år i alle fall, jenter! Håper dere klarer å kose dere uansett [emoji1]

Vi feirer nyttårsaften alene i år. Takk og lov! Jeg blir så kvalm etter måltider at jeg må legge meg enten på sofaen eller i senga [emoji85] Hadde vært vanskelig å bortforklare den for folk [emoji23] Og jeg sover nok frem til midnatt, titter på fyrverkeri og legger meg igjen. Forhåpentligvis i alle fall. Spent på om mini våkner av at det smeller overalt! Gjør han det kan jeg vel bare glemme nattesøvnen min

Godt nytt år i alle fall, jenter! Håper dere klarer å kose dere uansett [emoji1]

Riktig godt nyttår til deg også[emoji173]️
Tenk, nå begynner året vi skal bli mamma’er [emoji1405]

Back
Topp