Hvilken farge hadde du foretrukket ? Du hadde ikke likt min garderobe![]()
Elsker burgunder, rosa, rød, sort[emoji2]
Nøytrale farger får meg til å se blass ut[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken farge hadde du foretrukket ? Du hadde ikke likt min garderobe![]()
Plutselig så skjer det[emoji28] plutselig!
Så slitsomt[emoji45]En uke...
Jupp det skal vi, lillegull er innlagt på sykehus så da får vi stille opp og ta hundenSkal dere passe hunden igjen?[emoji4]
Jaaa jeg vetDen var nydelig[emoji7]
Hvor Da?Sånn i tvil om jeg vil eller ikke. Venninnetur
Alene hjemme 2Hva så du?[emoji4]
Åh så koselig daBare lillemor igjen her.
Eldste på overnatting og mellomste ute og aker med ei fra klassen. Dvs. Hun kom egentlig for å høre om naboen ville leke med henne men hun var ikke hjemme så da kom hun hit. De går i samme klasse alle tre og det er jo kjekt det. Så da gikk de. Mannen planlegger å lufte hunden i den retning om litt for den venninna er mer "frittgående" enn vår så vår datter har aldri vært der og akt før, som de skulle.
Den overnattinga betyr mer enn man skulle tro. Men min sønn på ni har aldri overnattet hos kompiser før. Så når han kom og sa at "jeg hadde avtale med mamma og pappa at i dag fikk jeg ringe den jeg ville for overnatting" og det altså ble vår sønn, så er det en hverdagslig ting for kompisen, men første gang for vår.
Årsoppgjør er årsoppgjør og nok å gjøre jaNok å gjøre da[emoji2]
Veldig koselig for eldstemann å få overnatte.Åh så koselig da
Praha er forslagetHvor Da?
Det snakker min venninne og jeg om også, men det blir Reykjavik og Den blå lagunen denne gangPraha er forslaget
Det har jegGod ettermiddag Kengusnupp[emoji1] hatt en fin dag?
God kveldGod ettermiddag alle![]()
Det er detHehe, flott romjulsyssel det[emoji1]
Leste detVeldig koselig for eldstemann å få overnatte.
Koselig for søstra å gå ut men kom fort tilbake
Dit har jeg lystPraha er forslaget