Madrassbeskyttelse juniorseng

Hestehov

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Bruker dere det? Hvilken? Skal over i juniorseng snart og uhell vil jo skje, men er skeptisk til madrassbeskyttelse med plast siden det ikke puster. I sprinkelsenga har jeg en av bomull, den er jo ikke vanntett men har holdt til nå.
Så hvor kan jeg kjøpe og hvilke er bra? :)

Har sånn tisselaken i plast men er plassert under rompen og nede ved sengen så sånn sett har det ikke så mye for at den ikke puster for begge for di ligger som regel alltid i hodeleie :happy:

Bruker dere det? Hvilken? Skal over i juniorseng snart og uhell vil jo skje, men er skeptisk til madrassbeskyttelse med plast siden det ikke puster. I sprinkelsenga har jeg en av bomull, den er jo ikke vanntett men har holdt til nå.
Så hvor kan jeg kjøpe og hvilke er bra? :)

Søk på NATTLIG på ikea sine sider, de har vanntett/avstøtende madrassbeskytter til juniorseng, som samtidig puster. Den ser ut til å enkelt kunne vaskes i maskina og er ikke like tett som tisselaken:)

Har et tisselaken av plast under en overmadrass. Overmadrassen kan også vaskes :)

Når de er så store at de bruker juniorseng, er det ikke like kritisk med tisselaken ifht at det puster, selv om det selvfølgelig er det beste.
Det finnes mange varianter, så søke deg frem.
Vi bruker bare et sammenbrettet håndkle under lakenet ved rumpa til junior når han ligger i vår seng, og har tisselaken i hans seng. :)

Back
Topp