Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er da tredjegangs gravid og kjenner hver morgen på noe jeg synes minner mistenkelig mye om kynnere... syns det er rart mtp hvor liten livmora jo er nå... flere som har det sånn? Jeg er 4+2 uker idag...
Jeg er usikker, hvis det ikke er kynnere så har jeg kanskje ikke hatt kynnere før for det kjennes veldig likt ut, som et belte som strammer seg rundt korsrygg og mage. Men legger bare merke til det på morgenen så er relativt svakt i så fall [emoji5]Kan det være ligamentsmerter da kanskje?
Jeg er usikker, hvis det ikke er kynnere så har jeg kanskje ikke hatt kynnere før for det kjennes veldig likt ut, som et belte som strammer seg rundt korsrygg og mage. Men legger bare merke til det på morgenen så er relativt svakt i så fall [emoji5]
Det har stoppet hos meg, nå har jeg «kun» skikkelig vondt i korsryggen [emoji28]
Kan skrive under på den, helt ødelagt i korsryggen. Har hatt julaften x 2 i dag, ligger nå rett ut.
Takk for svar [emoji4] Ifølge google så virker det som at andre har opplevd kynnere så tidlig, så det er nok ikke noe farlig uansett [emoji846]