Kynnere allerede?

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Jeg er da tredjegangs gravid og kjenner hver morgen på noe jeg synes minner mistenkelig mye om kynnere... syns det er rart mtp hvor liten livmora jo er nå... flere som har det sånn? Jeg er 4+2 uker idag...

Jeg er da tredjegangs gravid og kjenner hver morgen på noe jeg synes minner mistenkelig mye om kynnere... syns det er rart mtp hvor liten livmora jo er nå... flere som har det sånn? Jeg er 4+2 uker idag...

Kan det være ligamentsmerter da kanskje?

Kan det være ligamentsmerter da kanskje?
Jeg er usikker, hvis det ikke er kynnere så har jeg kanskje ikke hatt kynnere før for det kjennes veldig likt ut, som et belte som strammer seg rundt korsrygg og mage. Men legger bare merke til det på morgenen så er relativt svakt i så fall [emoji5]

Jeg er usikker, hvis det ikke er kynnere så har jeg kanskje ikke hatt kynnere før for det kjennes veldig likt ut, som et belte som strammer seg rundt korsrygg og mage. Men legger bare merke til det på morgenen så er relativt svakt i så fall [emoji5]

Jeg syns det har vært veldig vanskelig å vite hva som er hva med de to forrige jeg, så blir nok ikke lettere nå [emoji23]

Jeg hadde det tilsvarende for et par dager siden, tror det bare er kroppen som jobber [emoji846]

Det har stoppet hos meg, nå har jeg «kun» skikkelig vondt i korsryggen [emoji28]

Jeg har også mye slike smerter, de kommer og går, men kommer stort sett når jeg sitter rett (feks kjører bil) eller hvis jeg gjør brå bevegelser. Det er nok bare livmora som vokser, hadde slike smerter de 2 forrige gangene også :)

Det har stoppet hos meg, nå har jeg «kun» skikkelig vondt i korsryggen [emoji28]

Kan skrive under på den, helt ødelagt i korsryggen. Har hatt julaften x 2 i dag, ligger nå rett ut.

Takk for svar [emoji4] Ifølge google så virker det som at andre har opplevd kynnere så tidlig, så det er nok ikke noe farlig uansett [emoji846]

Takk for svar [emoji4] Ifølge google så virker det som at andre har opplevd kynnere så tidlig, så det er nok ikke noe farlig uansett [emoji846]

Høres mistenkelig ut som kynnere da. Jeg hadde selv sykt tidlig kynnere forrige gang, men husker ikke hvor tidlig [emoji846]

Back
Topp