Hvilken type ?Jepp, det stemmer[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken type ?Jepp, det stemmer[emoji4]
Jeg bakte nesten ikke i år. Problem løstVi har hatt det fint
Merker at det er en dum tid å være asosial på, vi har jo ingen til å spise opp julekakene![]()

Ja da skjønner jeg jo at det er praktisk. Vi blir til andre nyttårsdag og har flere dager å ordne på.Vi drar hjem i morgen så har litt lyst til å utnytte det mens vi er her
TaklKos deg med film
den var faktisl ganske godKoselig. Deilig med spnne morgener også!God morgen . Meg og frøkna våken her . Fått sett en del selv .
Er i Vestby dere også?Ja da skjønner jeg jo at det er praktisk. Vi blir til andre nyttårsdag og har flere dager å ordne på.
Altså, jeg liker heller ikke omgangssyke og vil jo helst slippe å få det i hus.Skjønner absolutt hvorfor hun tenker sånn, jeg er også veldig redd for omgangssyke. Men det er noe med å begrense din angst og, før den begrenser deg.
Nei, SørlandssenteretEr i Vestby dere også?
Viktig med god kveldsmat da jaJepp, det stemmer[emoji4]
Sånn sett.Nei, Sørlandssenteret![]()
Hvilke da?Lurer på å kjøpe 2 molo vinterdresser
Jeg bakte nesten ikke i år. Problem løst![]()
Altså, jeg liker heller ikke omgangssyke og vil jo helst slippe å få det i hus.
Men å ønske 96 timers karantene for en voksen er å dra det litt langt...
4 døgn...Altså, jeg liker heller ikke omgangssyke og vil jo helst slippe å få det i hus.
Men å ønske 96 timers karantene for en voksen er å dra det litt langt...
Den nederste er så finKlarer ikke bestemme meg Hehe Vis vedlegget 239560Vis vedlegget 239561slik evt denne Vis vedlegget 239562
Mhm liker vanligvis ikke så mye mønster ,men var noe med den.Den nederste er så fin
I alle fall for omgangssyke. Det vil hun ikke ha i hus. (jeg skjønner det altså. Men det må være måte på...)Japp. Har hun litt helseangst?
Så den i en fbguppe, var utrolig finMhm liker vanligvis ikke så mye mønster ,men var noe med den.