Hva vil du handle?Vi drar hjem i morgen så har litt lyst til å utnytte det mens vi er her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva vil du handle?Vi drar hjem i morgen så har litt lyst til å utnytte det mens vi er her
Det var tidlig ja. Sov godtGod morgen! Vi starta dagen kl 5.15 i dag med gulp i hele senga.. Så vi tok ei tidligere ferje enn planlagt, og nå er vi hjemme. Julegaver pakket bort/kasta til vask, handla mat til de nærmeste dagene. Nå skal jeg og lille sove dupp [emoji23]
Takk. Sofa pledd en mann som tar seg av ungene. Og svigermor som hjelper hamGod bedring
Uff... god bedring!Jeg også
Takk for detMasse god bedring
Tusen takkGod bedrinh
Her er jeg på dag 3 med temp på rundt 38.7... kaster ikke opp, men er kvalm. Vondt i hodet og i bihulene.Ja. Kvalm. På grensen til feber men ikke mer en 37,9 her da. Regner med at jeg skal kaste opp flere ganger men vi får se.
Her er jeg på dag 3 med temp på rundt 38.7... kaster ikke opp, men er kvalm. Vondt i hodet og i bihulene.
Åhh gøy . Gammel er hun?Venter på at Lillemor skal våkne fra duppen sin, så hun kan prøve skiene og Snow raceren hun fikk til jul [emoji3]
Så var det min tur.
Jeg ligger nå på badegulvet og hviler etter å ha kastet opp. Ikke kvalm mer og kunne sikkert lagt meg i sengen enn så lenge. Men snuppa er våken og mannen tar seg av henne så jeg bare hviler her.
Vi har kost oss. Første jula med baby så ingenting er blitt helt som vi er vant til, men vi har hatt noen fine dager sammen. Dere da?

Åhh gøy . Gammel er hun?
Eldste trenger noen nye vintersko og bukser til mannenHva vil du handle?
Uff
Masse god bedring.
Fullt forståelig det. Håper det er slutt på oppkast for denne gang i det minsteTakk for det, føler meg litt bedre og har ikke kaset opp mer enn den ene gangen i natt, er bre het utmattet og slapp/lat
Uff da.Takk for det, føler meg litt bedre og har ikke kaset opp mer enn den ene gangen i natt, er bre het utmattet og slapp/lat
Ahh så kjektBlir 2 i januar [emoji3]
Tror jeg gleder meg mest til å ake samt se henne på ski [emoji87]
Aha smart å la bilen stå da jaEldste trenger noen nye vintersko og bukser til mannen
Tok buksene på Outlet One, der var det nesten ikke folk.
Var en liten tur innom holdbart og lot bilen stå der mens jeg gikk bort til Norwegian Outlet, er bare 5 minutter å gå unna.
Så det var totalt parkeringskaos der, men ikke så ille i butikkene