4+0 og symptomer allerede??

Maispiren

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Våger meg endelig inn her. IKM i dag, og sterkere og sterkere streker etter sikker 7 positive tester(jada testetøs sa du?) Men det gledes forsiktig!

Forrige graviditet slapp jeg så og si unna kvalmen, men denne gang har den mest sannsynlig gjort sitt opptog allerede.. kvalm i bølger på 4. Dagen.. og vi som skulle holde det skjult i jula. Jaja det går nok bra med litt hvite løgner. Kvalme, men ennå ingen oppkast heldigvis! I tillegg har jeg kjent mye stikninger og hodepine, men det hadde jeg sist og. Hvilke symptomer har dere hatt tidlig i denne/evt andre graviditeter?
 
Godt å høre at det er flere som tester masse[emoji1] Jeg tar jo tester enda jeg. Selv om jeg har fått positiv[emoji23]

Jeg svarte deg i IKM gruppen men svarer her også jeg. Jeg er også kvalm. Men mest når jeg er veldig sulten. Går somregel over om jeg får i meg noe[emoji4]
 
Godt å høre at det er flere som tester masse[emoji1] Jeg tar jo tester enda jeg. Selv om jeg har fått positiv[emoji23]

Jeg svarte deg i IKM gruppen men svarer her også jeg. Jeg er også kvalm. Men mest når jeg er veldig sulten. Går somregel over om jeg får i meg noe[emoji4]

Ja må liksom bare teste en gang til... men nå er det tomt... så da får det holde. Ja slik hadde jeg det sist gang, men nå kommer det alltid rett etter jeg har spist også.. :depressed:
 
Det går da vel ikke an å ikke teste flere ganger etter den første positive, vel?;) Gratulerer så mye :D
 
Ja håper på det[emoji173]️ Mannen sa «enten er det nok gutt denne gang, eller så er det to» :nailbiting:;)

Kan det være ett tegn på at det er gutt?:)
Ja tenk om det er to spirer der inne[emoji1]
Vi snakket om det i går faktisk. Tenk om vi får vite at det er to og ikke en. Men vi hadde blitt like glade uansett[emoji4] Så lenge alt er bra❣️
 
Kan det være ett tegn på at det er gutt?:)
Ja tenk om det er to spirer der inne[emoji1]
Vi snakket om det i går faktisk. Tenk om vi får vite at det er to og ikke en. Men vi hadde blitt like glade uansett[emoji4] Så lenge alt er bra❣️
Nja, er vel mer at folk opplever motsatt form i svangerskapet med motsatt kjønn. Jeg var ikke dårlig sist med jenta vår, og til nå er et ganske annerledes. Så derav hans mistanke;)

Det er helt sant! Så lenge alt er bra så er det samme for meg, men alltid en ting å tenke på når vi har tvillinger i familien:Heartred
 
Nja, er vel mer at folk opplever motsatt form i svangerskapet med motsatt kjønn. Jeg var ikke dårlig sist med jenta vår, og til nå er et ganske annerledes. Så derav hans mistanke;)

Det er helt sant! Så lenge alt er bra så er det samme for meg, men alltid en ting å tenke på når vi har tvillinger i familien:Heartred

Så spennende!:)
Vi har ingen barn fra før så jeg får ikke sammenlignet med noe.
 
Jeg har en del stikkinger i siden av magen. Det kommer like fort som det forsvinner. Det husker jeg at jeg hadde sist jeg var gravid også:)
 
Jeg er kvalm den ene dagen og ikke den andre dagen. Forrige gang var helt lik. Føler meg ikke gravid den ene dagen og gravid den andre [emoji13]
Tenker meg det at jeg får en nå en forsmak på hva som venter meg i uke 6 [emoji18] Var da jeg lå rett ut, levde på postafen og sov stort sett hele døgnet [emoji23]
Jeg tåler å være litt kvalm heldigvis. Blir som regel verst når jeg har spist. Kan bli veldig spennende i morgen med all den fete maten [emoji85] Vi skal liksom holde det skjult så lenge vi kan denne gangen [emoji23]
 
Jeg er kvalm den ene dagen og ikke den andre dagen. Forrige gang var helt lik. Føler meg ikke gravid den ene dagen og gravid den andre [emoji13]
Tenker meg det at jeg får en nå en forsmak på hva som venter meg i uke 6 [emoji18] Var da jeg lå rett ut, levde på postafen og sov stort sett hele døgnet [emoji23]
Jeg tåler å være litt kvalm heldigvis. Blir som regel verst når jeg har spist. Kan bli veldig spennende i morgen med all den fete maten [emoji85] Vi skal liksom holde det skjult så lenge vi kan denne gangen [emoji23]

Jeg føler det akkurat sånn selv! Jeg snakket om det i bilen med samboer i går. Jeg blir så fristet til å ta flere graviditetstester fordi noen dager så føler jeg meg ikke gravid i det heletatt[emoji28] Sånn bortsett fra at jeg er utrolig trøtt... Også er jeg kvalm i bølger, men gir seg heldigvis når jeg får spist.

Er også spent på morgendagen med all den maten. Også blir det nok dessert også skal du se[emoji28][emoji85]

Samboer ønsker ikke fortelle det til sin familie enda, men jeg for min del må fortelle det til søsteren min og to av mine beste venner. For jeg vet at om vi havner i samme situasjon som sist (SA i uke 8) så trenger jeg at noen vet at vi var gravid så jeg har noen å prate med[emoji173]️ MEN lille spire har bare å klamre seg fast![emoji319]

Riktig god jul alle sammen[emoji173]️ Og jeg må si jeg gleder meg til å entre det nye året og bli bedre kjent å følge dere alle her inne i september gruppen[emoji1]
 
Jeg har en del stikkinger i siden av magen. Det kommer like fort som det forsvinner. Det husker jeg at jeg hadde sist jeg var gravid også:)

Jeg hadde også en del stikninger i siden av magen som ilte ned i lårene. Men det har gitt seg litt nå de siste dagene. Nå er jeg vare trøtt[emoji85]
 
Ja håper på det[emoji173]️ Mannen sa «enten er det nok gutt denne gang, eller så er det to» :nailbiting:;)
Jeg var faktisk mer kvalm med gutten enn med jenta [emoji4] men la på meg mer med jenta enn med gutten, selv om jeg selv følte meg som den svære luftballongen med gutten [emoji14]
 
Jeg var faktisk mer kvalm med gutten enn med jenta [emoji4] men la på meg mer med jenta enn med gutten, selv om jeg selv følte meg som den svære luftballongen med gutten [emoji14]
Ja det har hendt flere har jeg hørt! La ikke på meg noe særlig med jenta, kanskje 10 kg, men det rant jo rett av igjen.. håper på det denne gangen også:joyful:
 
Ganske morgenkvalm de siste dagene:yuck: Åsså har jeg så vonde nippler at det gjør vondt å komme borti de selvom jeg har klær på:dead:
 
Back
Topp