Skal dere ha middagsgjester i romjulen?

Nei. Nå blir det pause gitt. Hatt folk 1.dag og 2.dag nå da. Da ble det kalkun i går og ribbe i dag :)

Nei heldigvis ikke i år
Om en ser bort bort fra kompis av kb da spm skal være her til 22

Her er det tradisjonell juletaco med venner i morgen [emoji6]

Nei skal være gjester[emoji1305][emoji4]

Ikke hos oss, men vært gjester igår og idag ;)

En venninne kommer på torsdag :) Tror det blir koteletter med rotmos og brun saus :)

Vi er hps min familie helt til over nyttår, så i år skaø bi på romjulsmiddager. I morgen blir det lunsj, så ribbemiddag på torsdag

Ja, på lørdag :) skal servere indrefilet av svin :)

Ja, skal servere tapas:) gleder meg masse, elsker å.stelle i stand!

Hadde min mor og stefar her første dag, serverte elggryte. Ellers så er det ikke noe besøk om man ikke regner med min far som spiser middag med oss hver dag [emoji14]

Mamma og stefar var her julaften, svigermor i dag på kalkun og pappa i morgen på kjøttkaker. Pappa har selv kommet med ønske om mat da. Bor i Spania, så når han er i Norge vil han helst ha brunost og kjøttkaker.

Nei, vi drar bort på besøk i år. Veldig digg.

Tror ikke det. Dette er tidenes minst planlagte jul.

Vi skulle vekk til middag i dag men jeg har visst fått omgangssyken (da er det bare mannen igjen så har vi hatt det hele familien ) så det ikke for meg at vi er sosiale på et par dager

Gjester nyttårsaften , men ellers er vi bare bedt bort:) Nyttårsaften blir det kalkun. Dessert tror jeg ikke jeg gidder styre så blir ferdigkjøpt iskake

Back
Topp