Ekstra vogn til bilsete (liten sammenlagt)

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Noen med tips? Ønsker i tillegg til den «vanlige» vognen å kjøpe en ekstra for bilsete da hovedvognen vil ta hele bagasjerommet.

Vi planlegger mulig babyjogger city elite som vogn når ungen skal snues, men tar gjerne imot andre tips. Mine krav:

- Ikke for dyr (maks 4000)
- Liten sammenlagt
- Enkelt utseende
- Lett å ta med seg på fly etc

Vi har quinny zapp xtra 2 til det formålet. I 2013 hadde vi en tidligere versjon til samme formål, og bytta til 2 som trille i 2014 på sydentur da den kunne legges sammen med toppen på. Funket gull. Men måtte sendes som bagasje. Nå hadde jeg jo understeller der og det ligger i bagasjen på bilen med adaptere.

Har sett at det finnes vogner man kan ta med på fly som håndbagasje, men vet ikke hvordan de er mtp på feste bilstol på.

Vi har quinny zapp xtra 2 til det formålet. I 2013 hadde vi en tidligere versjon til samme formål, og bytta til 2 som trille i 2014 på sydentur da den kunne legges sammen med toppen på. Funket gull. Men måtte sendes som bagasje. Nå hadde jeg jo understeller der og det ligger i bagasjen på bilen med adaptere.

Har sett at det finnes vogner man kan ta med på fly som håndbagasje, men vet ikke hvordan de er mtp på feste bilstol på.
Mange flyplasser (sola og Værnes iallefall) har paraplytriller til låns fra sikkerhetskontroll til flyet.

Vurdert den ja, hvordan blir den sammenlagt..? Eneste jeg tenker på er at det er upraktisk med delt håndtak på den.

Vurdert den ja, hvordan blir den sammenlagt..? Eneste jeg tenker på er at det er upraktisk med delt håndtak på den.
Ja, delt håndtak er litt irriterende, men man triller sjeldent med en hånd og på feks butikk får man det til. I den forrige bilen hvor vi hadde flatt bak ved baksete pg ikke isofix gikk den mellom setene. Nå med bil med sånm bulk opp i midten bak pg støtteben til isofixbasen har jeg den i bagasjen. Har Skoda octavia stasjonsvogn, så har stor plass da. Får den pg den vanlige vpgna der sammen med julegaveshopping ;)

Back
Topp