Prøvde å skrelle poteter i stad, men endte på sofaen. Halsen er helt rå, nesa er tett, hodet verker og kroppen er helt i ulage. Det slår aldri feil med sykdom til jul
Fysj da[emoji20]masse god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde å skrelle poteter i stad, men endte på sofaen. Halsen er helt rå, nesa er tett, hodet verker og kroppen er helt i ulage. Det slår aldri feil med sykdom til jul
Fytti. Vi gikk ut kl 1030. Og var hjemme igjen klokka 1930.
Starta dagen med å hentr waldorffsalaten jeg bestilte. Hjem med den.
Bort til mamma og hente gaver. Så lillesøster og hente gaver.
Så innom tante og onkel å levere gaver.
Så opp til storesøster og levere og hente gaver. Så innom farmor å besøke hu.
Så bort å fylle diesel. Opp til svigerbror og svigersøster og levere og hente. Innom svigerfar og levere. Så opp til svigermor og legge alt under treet. Siden vi skal dit i morgen.
Oppi alt sammen besøkte vi og satt alt fra 1 time til 2 timer hver plass helst. Ikke langt i fra.
Jeg er sliten. Lag bare nachos til kvelds nå da.
Snart kommer ei venninne innom så vi fåt bytte også![]()
Fått lagt pakkene til barna under juletreet og hengt opp julestrømpene så gleder meg til å se ansiktsuttrykkene deres i morgentidlig![]()
Julegrøten er inntatt (jeg vant grisen) og gavene er lagt under treet. Sinnsykt mange gaver, men materialisten i meg merket seg at jeg ikke får så mange av dem. Stakkars meg...
Nå skal kjeksene avkjøles og så pakkes inn, og så har jeg et par pakker å lage. Gavekort, så det er enkelt.
Nå gleder jeg meg som en unge
Stresset er borte (eventuelt tatt ferie til vi kommer hjem igjen) og nå gleder jeg meg til tv, kirka, pinnekjøtt og gaver
Før julen ringes inn er det viktigst for meg å gi gaver, men når julaften kommer så nyter jeg å få gaver altså, jeg innrømmer det![]()
Han har endelig lærtHerlig! [emoji3][emoji3]
Synes du det er greit når det blir gjort sånn? Eller vil du helst ikke vite?Mens min mann i år hintet så mye at jeg hadde en sterk mistanke, som grunnet måten gavene ble delt ut ble bekreftet av en liten tidlig utlevert gave.
God morgen, det er jul!
Oj! Da blir det spennende dager i vente, lykke til!Jo, men så stopper det opp igjen hele tidenSettes igang idag, så da må han ut
![]()

Takk! Var slapp og ikke i form i går, men holdt ut på paracet. I dag er formen bedre heldigvis!Fysj da[emoji20]masse god bedring!
God jul fineste Ronja[emoji173]️ Håper dere får en fantastisk dag [emoji16] Her er den dritt og jeg henger ikke med og masse støy. Ingen varm julemat på meg da de ikke tar hensyn til lydnivå så jeg sitter med sovende baby i fanget og nynner sovesang på rommet for å overdøye støyen
Minste lillebroren ble født idag, kl 12.15Oj! Da blir det spennende dager i vente, lykke til!![]()

Var veldig koslig å seDet er så koselig å se gleden deres[emoji173]️

Kunne ønske det varte lenger Jeg, sunes det går så fortJeg også, misforstå meg rett. Elsker julen, maten, tiden med familien, gavene... men er veldig deilig når alt er over og man kan slappe av![]()
Kost oss med kalkun i dagKost oss med julemat, snsrt er det filmtid
Juhu! EndeligMinste lillebroren ble født idag, kl 12.15![]()
Du må forresten fortelle litt mer daMinste lillebroren ble født idag, kl 12.15![]()
Minste lillebroren ble født idag, kl 12.15![]()
Tusen takkGratulerer <3