Kjøpe graviditetstest

Viprøver79

Glad i forumet
Dårlig planlegging jeg vet:hungry:
Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt graviditetstester i dag? Selges det på bensinstasjoner? Noen som vet?

Bensinstasjoner er pliktig til å ha det i sortimentet. Så om den ene mot alle odds har solgt seg tom for det drar du bare til nestemann.

Kjæresten min sier at søndagsåpne butikker har åpent i dag. Men om du bor i Haugesund kan du sende meg en melding jeg har noen hjemme.

Jeg har trålet fire bensinstasjoner, Deli de luca x2, Statoil og en Hydro Texaco, ingen hadde. Statoil hadde hatt for lenge siden.
Jeg hadde fått i posten før jul, men vi dro midt i uka. Men får de hit i morgen kveld [emoji16]

Det skal være et apotek åpent i området du bor :) noen steder er det kanskje bare noen timer men det vet sikkert legevakta

Det skal være et apotek åpent i området du bor :) noen steder er det kanskje bare noen timer men det vet sikkert legevakta
Ja, vet det er apotekvakt, men kjenner folk som jobber der, så det er litt uaktuelt. Samme kan det være, får egentlig mer nøyaktig resultat hvis en venter.

Back
Topp