Pakker igjen her også men de får vi ikke ennåMen julen er jo heldigvis ikke over enda, det er mye god mat og folk å treffe og sosiale relasjoner og kaker og godteri igjen enda. I vårt tilfelle en del pakker også. Men det er nå så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakker igjen her også men de får vi ikke ennåMen julen er jo heldigvis ikke over enda, det er mye god mat og folk å treffe og sosiale relasjoner og kaker og godteri igjen enda. I vårt tilfelle en del pakker også. Men det er nå så...
Blir nok ikke neste år hvertfallSå får dere heller prøve igjen på hytta neste år
Det kommer en jul til om et år. Heldivis.
Jo, men så stopper det opp igjen hele tidenBle det ikke noe mer av vondtene dine?
Settes igang idag, så da må han ut Bare pakker for yngste her daPakker igjen her også men de får vi ikke ennå
Men et år, kan man håpeBlir nok ikke neste år hvertfall
Jo, men så stopper det opp igjen hele tidenSettes igang idag, så da må han ut
![]()
Masse lykke tilJo, men så stopper det opp igjen hele tidenSettes igang idag, så da må han ut
![]()
Ja enkelte er dessverre sånn
Fikk du kost deg noe utover kvelden da?
Da er det slitsomt å være liten!
Da har vi bikket midtnatt og det er tre minutter siden 00.02
Jeg har her ved min side en toåring
Vi har jo flere som ligger å venter på SunnmøreBare pakker for yngste her da
Det blir det men må nesten ha med minste nevø så da blir det hvertfall 2 år tilMen et år, kan man håpe
Ja, det har dere jo. Vi har "bare" toårsdag herVi har jo flere som ligger å venter på Sunnmøre
Blir vel nok gaverJa, det har dere jo. Vi har "bare" toårsdag her
Jeg synes det er helt greit. Mye kjekt som skjer i mellom. Og er vi heldig er vi ett ekstra familiemedlem neste årSynes det er trist det er over og et år til neste gang
Takk det sammeGod 1.dag![]()
Godt vi er forskjelligeJeg synes det er helt greit. Mye kjekt som skjer i mellom. Og er vi heldig er vi ett ekstra familiemedlem neste år![]()
Jeg også, misforstå meg rett. Elsker julen, maten, tiden med familien, gavene... men er veldig deilig når alt er over og man kan slappe avGodt vi er forskjellige
Elsker jul, stemningen, familietiden osv