Skravletråd Desember

Jeg bestemte i morges/natt at lille julaften skulle være uten stress. Vi rekker det vi rekker. Og jul blir det.

Så langt veldig greit. Ungene synes de må hjelpe til litt mye (mye av hjelpen er å passe søstra) men sammen drar vi lasset. Det ordner seg.

Nå skal vi snart hale treet opp fra kjelleren og begynne den prosessen. Men mellomste er sulten. Så enten tidlig mat eller gi henne noe mellommåltid, for den kyllingen hadde jeg tenkt senere. Når jula mer var på plass, i kveld. Lille julaften er lang enda.

Mye bedre i dag heldigvis

Mannen ikke helt i slaget men ser ut til at magrn stabiliserte seg uten at det gikk galt så jul skal det helst bli med friske folk.

Bra han er bedre[emoji1] håper mannen slipper også!

Jeg bestemte i morges/natt at lille julaften skulle være uten stress. Vi rekker det vi rekker. Og jul blir det.

Så langt veldig greit. Ungene synes de må hjelpe til litt mye (mye av hjelpen er å passe søstra) men sammen drar vi lasset. Det ordner seg.

Nå skal vi snart hale treet opp fra kjelleren og begynne den prosessen. Men mellomste er sulten. Så enten tidlig mat eller gi henne noe mellommåltid, for den kyllingen hadde jeg tenkt senere. Når jula mer var på plass, i kveld. Lille julaften er lang enda.

Vi tar det rolig her også idag[emoji173]️
Tar oss tid til å bygge lego, se julefilmer, gå i skogen og hogge eget juletre til barna og kose masse[emoji1]
God stemning!

På vei hjem igjen :(
Tårene triller , var ikke sånn det skulle bli
Nå bmir det et rotterace med handling, fiksing av hus osv

Back
Topp