Hva om?

Partner

Fikk godt betalt, men måtte hatt verdens ekleste og dårligste jobb?
Da hadde jeg tatt til takke med en dårlig betalt jobb!

fikk forfremmelse til øverste og beste stilling på jobb, men mistet alle vennene dine?

Da hadde jeg tatt til takke med en dårlig betalt jobb!

fikk forfremmelse til øverste og beste stilling på jobb, men mistet alle vennene dine?

Nei.

Hva om du kunne kurert kreft, men da måtte du ofret begge bena?

Ja, hadde vært litt artig [emoji23]

Hva om du var på en båt som sank, hadde du latt andre gå før deg i sikkerhet med vell viten om at det var begrenset med plasser?

Ja, hadde vært litt artig [emoji23]

Hva om du var på en båt som sank, hadde du latt andre gå før deg i sikkerhet med vell viten om at det var begrenset med plasser?

Kommer an på hvem de andre var :blackeye: barn - ja

Ukjente voksne - sannsynligvis ikke

Den var tøff, ikke tatt tråden droppet!

Hva om du kunne få alt du ville gratis på en fancy restaurantmeny, men du måtte spise med bare hendene

Hmmm... tror jeg hadde gått for det. Men vasket hendene grundig først [emoji23][emoji85]

Hva om du vant 5 millioner, men måtte dele med alle som hadde behov for penger?

Det hadde ikke blitt mye på noen i så fall :p Men hvis det kunne hjulpet noen så klart det :)

Hva om du fikk ett år med reise, hvor du ville, men så aldri reise igjen?

Jeg hadde nok ikke gjort det [emoji5]

Hva om du kunne få drømme jobben, men lønnen var halvparten av hva du har nå

Hadde stått over :p

Hva om barna dine kunne hatt god helse ut livet, men du ikke kunne sett de på et helt år

Hadde vurdert det sterkt [emoji28]

Hva om du fikk 3000kr hver bursdag, men aldri kunne feiret den resten av livet?

Glatt takket ja! Da kroppen sliter med mange kroniske sykdommer. Så det hadde vært en drøm [emoji7]

Hva om du fikk drømmejobben, men måtte flytte 4 timer unna all familie og venner ?

hadde desverre ikke gjort det, pga jeg ikke har lappen og er veldig glad i familien

Hva om du fikk plutselig fikk gå ned 20kg men måtte spise reker til hver måltid for resten av ditt liv?

Hadde jeg gått ned 20kg hadde jeg vært innlagt på sykehuset med tvansforing igjennom sonde, så står glatt over de rekene gitt!

Hvis du fikk et hus helt gratis, ville du flyttet til spania?

Back
Topp