Skravletråd Desember

Men så lenge varte det altså.

Storebror kaster opp.

Sender jeg mellomste på planlagt juleverksted hos mine foreldre sammen med fetter og kusine og en tremenning? Tremenningen går såååå godt sammen med min eldste, og helt fint med mellomste og kjenner ikke min brors barn egentlig og kommer jo mest pga eldste.

Jeg håååååper mellomste har et snev av immunforsvar mot denne omgangssyka her, hun hadde den jo for to uker siden, men det er vel noro og det muterer så fort at hun trolig glatt kan få denne runden også.

Svigermor får derved trolig en ekstra oppgave i dag, passe eldste barnebarn. Gitt at selve omgangen er over innen da. Mellomste holdt bare på et par timer, yngste hadde lenger pauser og sov også mellom slagene, men utenom den første i bhg til lunsj var resten mellom 18 og 22

Mannen er altså på badet med ham nå, sier fra om han trenger hjelp men erfaring tilsier at står jeg opp er det ikke lenge før lillemor kommer. Hun sover absolutt best når jeg ligger like ved. Og en stor unge som forhåpentligvis treffer do, genrerer ikke like mye behov for klesvask, skifte av seng og skrubbing av gulv som når lillemor drev på.
Uff da

God morgen
Dro tydeligvis for tidlig på jobb etter sykdom så denne natta ble grusom..
Godt det bare er i dag igjen før ferie

Ja det kan det! :DVeldig deilig tid å ha nyfødt på synes jeg. Eneste ulempen er at det jo er fellesferie sånn at alle er bortreist når man har bursdag (jeg er julibarn selv også).
Ja den ulempen ser jeg. Men finner nok en løsning på det og :D

Fink du gjort noe?[emoji1]
Jeg har vært på jobb jeg..
Fikk gjort en hel del faktisk :D sortert og pakket inn de siste gavene, så alt er klart til utlevering:-) og fikk rydda barnerom og kjøkken og stue. Så må si jeg er fornøyd. Gjenstår å se om jeg er like effektiv i dag [emoji14]

Fikk gjort en hel del faktisk :D sortert og pakket inn de siste gavene, så alt er klart til utlevering:) og fikk rydda barnerom og kjøkken og stue. Så må si jeg er fornøyd. Gjenstår å se om jeg er like effektiv i dag [emoji14]
Hørtes godt ut

Jeg tror svigermor tar kjøkkenet mitt i dag, jeg skal prøve å få tatt stua i kveld. Og pynte juletre. Og stua

I morgen stenger jeg ungene ute fra kjøkkenet (jmf innlegg om omgangssyke) og baker ivei, fjerne med hjelp av svigermor eller mannen

I kveld må jeg nå helst også faktisk handle da, såpass vi har mat til jul

Hørte du på han? :) god mann som legger merke til og tar hensyn da [emoji173]
Han hadde laget en stor kanne te og ga meg beskjed om å sitte ned.
Er veldig svak for te :P
Ble det og Netflix :)

God morgen.
Mannen har dratt med Lille U, jeg har levert frøkna på SFO og eldste sover fremdeles.
Så da er det bare for meg å starte med dagens oppgaver.
Skal lage to typer "svinerull" og fedtkager.
Dersom det blir tid skal jeg også lage krumkaker.
I tillegg skal jeg pakke inn de gavene som ikke er pakket inn enda

Kloning er ikke nødvendig, jeg har mann og svigermor. Og nettbrett.

Men jeg vil ha kaker og sjokolade uten smitte. Så han får ikke være med
Nettbrett er ganske så praktisk sånn ja :)

Og absolutt ja til smittefri kaker. Tror ikke Noro-bakst ville slått an

Back
Topp