Superskravlerne!!

Noen som skal ta en ekstra 3D ultralyd, for bildenes skyld?

Jeg vil det når jeg er kommet litt lengre i svangerskapet, ca 28 uker! Fikk greie bilder på OUL, men det er spennende å kunne se tydeligere bilder av lillemann [emoji5]
 
Utrolig herlig følelse å kjenne spark og romstering fra lillemann flere ganger om dagen nå. Blir bare tidligere for hver dag syns jeg. Kan også se dultene på utsiden, om mannen mener han har sett det nå han også. [emoji173]️
 
Utrolig herlig følelse å kjenne spark og romstering fra lillemann flere ganger om dagen nå. Blir bare tidligere for hver dag syns jeg. Kan også se dultene på utsiden, om mannen mener han har sett det nå han også. [emoji173]️

Ja det er så godt å kjenne liv hver dag... for meg er det ENDELIG! Har morkaka på utsiden som en støtdemper, så jeg kjenner ikke alle sparkene. Og pappaen kjenner ingenting utvendig enda dessverre!

Men for meg er det så trygt og godt å kjenne mini hver dag [emoji173]️
 
Noen som skal ta en ekstra 3D ultralyd, for bildenes skyld?
Ja hadde sist i uke 28 og vil bestille det nå også. Storebror har bilder fra 3 ultralyder i sin baby bok, så hyggelig å kunne hvertfall ha 2 i lillesøster sin.
 
Utrolig herlig følelse å kjenne spark og romstering fra lillemann flere ganger om dagen nå. Blir bare tidligere for hver dag syns jeg. Kan også se dultene på utsiden, om mannen mener han har sett det nå han også. [emoji173]️
Jeg også kjenner det bedre nå - har kjent små bevegelser fra uke 16, men nå er det sånn ordentlig at du er sikker på at det er hennes bevegelser. Kan ikke kjennes utenpå enda - venter i spenning. Er 19 + 3
 
Back
Topp