Skravletråd Desember

Har gått fint her[emoji4]

Bor på gård men heldigvis ingen hester[emoji28] jeg er livredd dem!!

Haha, er da ikke noe å være redd [emoji85] eller, det er jo hver sin frykt! Er til sammen 8 hester nå og forhåpentligvis blir det å utvide sånn at vi kan starte rideskole neste sommer. To hester skal nå avlives av alderdom. Ene er 26 år (min) og hesten til en gammel mann (hu har blitt 30 år). Så da er det plass til to nye og med 3 nye bokser fra nyttår av og helt ny ridebane + feltrittsbane så blir det bra [emoji16] gleder meg som en liten drittunge. [emoji1373]

Oreo-konfekt :)
25446464_10154934039356143_3418327033774802178_n.jpg

Nam, det så nydelig ut[emoji7]

Hun var kjølig og litt klam, det var litt rart. Hun hadde ligget uten dyne, det var varmt i rommet og hun var ikke kald heller. Det eneste jeg fant om temaet var nedkjøling ved ulykker eller kulde, og det var jo ikke tilfelle her. Men jeg får alt fra 34-36 på ulike målere når jeg er frisk da.

Trodde ikke det var mulig jeg[emoji849] så rart!

Haha, er da ikke noe å være redd [emoji85] eller, det er jo hver sin frykt! Er til sammen 8 hester nå og forhåpentligvis blir det å utvide sånn at vi kan starte rideskole neste sommer. To hester skal nå avlives av alderdom. Ene er 26 år (min) og hesten til en gammel mann (hu har blitt 30 år). Så da er det plass til to nye og med 3 nye bokser fra nyttår av og helt ny ridebane + feltrittsbane så blir det bra [emoji16] gleder meg som en liten drittunge. [emoji1373]

Skjønner det er stas å kunne oppfylle drømmer[emoji1] og hest er en stor hobby eller livsstil for mange! Bare ikke meg[emoji28] de har så store tenner atte[emoji85]

Er appen jeg har brukt. Men da skal jeg huske det til neste gang [emoji39] ble veldig irritert til slutt [emoji28]

Ja. Den dreiv og sa alt var feil og brukeren ikke eksisterte. Men når jeg plutselig bare gikk tilbake var jeg innlogga :p

Da er svigermor kommet. Også i år til et kaos-hus. Vi har jo alltid kaos, men særlig fordi hun kommer noen dager før jul, noen dager før bursdag etc...

Jeg legger lillemor som smiler og gliser. Eldste er ikke helt i form og det kan jo bli spennende inn i jula...

Trodde ikke det var mulig jeg[emoji849] så rart!

Ja jeg var nært ved å ringe legevakten. Men ungen turnet som bare det i senga, og øretermometer kan slå feil ut. I dag er hun normal igjen. Men jeg skal skaffe en ny for bakenden, så får vi et sikkert svar.

Huff da[emoji31] fort gjort å glemme ting da..
Ja det er en stor sjanse for det! Oppdaga den første tanna i dag, så det er nok forklaringa. Håper denne natta blir bedre, det er meldt full storm over fjellet så det kan bli en heftig tur i morra..

De gule høres litt vel syrlig ut[emoji23]

Jeg følte at jeg var på vei til å bli frisk, siden de smakte så sterkt medisin. Er det repsils som har en med sitron tro? Jeg liker ikke den! Det føltes som at seigmannen prøvde å skremme vekk sykdom!

Sendte mannen ned i kjelleren, siden han ahr så dårlig luktesans. Han kjente lukten gitt... Det gjorde jeg og da jeg kom ut av soverommet, 2 etasjer opp. Ouch.... Jaja. Får håpe det går over. Fryseren var ikke ødelagt likevel, den var skrudd av :eek:
Noen må ha kommet borti knappen eller noe.

Jeg smakte på seigmann... Æsj.... Men sikkert godt for dem som liker bringebær. Og gele. Jeg liker ingen av delene ^^
Mannen sier han liker dem. Jeg liker bedre marsipanen jeg har ved siden av meg :D

Skjønner det er stas å kunne oppfylle drømmer[emoji1] og hest er en stor hobby eller livsstil for mange! Bare ikke meg[emoji28] de har så store tenner atte[emoji85]

Drømmen har blitt oppfylt ja, takket være odelsgutten jeg fant meg [emoji87] store tenner har de, og store høver [emoji28] var på Bjerke i Oslo for 2 måneder siden og fikk en stor gamp på foten min, den var så hoven at jeg endte opp med å trene hest i sokkelesten den første dagen og Crocs neste dag [emoji23]

Spennende med sånne prosjekter på gang :D

Back
Topp