Skravletråd Desember

God morgen[emoji4]
I dag skal snuppa endelig i bhg, etter en uke hjemme. Så satser vi på at jeg og sambo også blir friske igjen til jul.

God morgen.
Da har jeg huset for meg selv.
Nå skal jeg lade oreokonfekt, rydde og vaske litt og så sette opp alle nissene og pynten.
Vurderer sterkt om jeg faktisk skal telle nissene våre i år, men ikke sikker på om jeg tør :P

Er ikke så ille her så håper på å være ferdig til rundt kl 12

God morgen.
Nå skal jeg lade oreokonfekt, rydde og vaske litt og så sette opp alle nissene og pynten.
Vurderer sterkt om jeg faktisk skal telle nissene våre i år, men ikke sikker på om jeg tør :P

Hvor mange tror du at du har?:p jeg har glemt å sette opp mine [emoji15]

Kos deg med baking og rydding [emoji16]

Levert i bhg, handlet det vi trengte. Nå er det hjem og holde på med baby mens gubben skal vaske til jul :)

Det var ikke rent få nei :p jeg har hele fire! En nissefamilie min mor har strikka klær til
Vi har alt fra 5 glassnisser (en fra hver av oss i familien) med røde nisseluer fra hadeland samt glassnisser til å henge på treet til nisser på 1 m som skal stå i trappen og gangen og en som går opp trappen på stigen sin

God morgen.

Så deilig å få holde på i fred og ro[emoji1]
Ha en fantastisk dag!

Back
Topp