Skravletråd Desember

Da gjenstår en julegave, så er jeg i havn. Føles bra ;) handle litt julemat i morgen...

Med så mye å gjøre.
Så sovner jeg på sofaen????

Stressa til fingerspissene og trøtt som en dupp
Og slett ikke i form.

Så utrolig kjedelig :(
Ikke slit deg så mye ut at du blir skikkelig syk resten av julen nå
Jeg er sendt i seng av mannen.

Ungene får juletrepynt i kalenderen i morgen, hvilket betyr "vi skal pynte treet". Svigermor skulle jo komme i dag. Hun kommer i morgen. På stua er det ikke plass til noe tre før et stativ med skjorter på og tre lekeklasser flytter seg
Det fines ikke plass i huset til det stativet. Vi kan klare oss uten å tørke skjorter i jula sikkert. Må det. Men stua ser ikke ut. Det flyter av leker. Etter et par dager med sykt barn i tillegg virkelig flyter det overalt. Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Så jeg begynte å rydde sofaen. Og sovnet på den.

Haha, det var tidlig smokkeslutt ja[emoji28]
Er nok bekymringer her i livet å velge mellom, så denne barnehagen kan slappe av litt[emoji28]

Ja får håpe at spes peden gir grønt tegn til at det ikke er noe urovekkende så man kan senke skuldrene litt der og her :p

Jeg er sendt i seng av mannen.

Ungene får juletrepynt i kalenderen i morgen, hvilket betyr "vi skal pynte treet". Svigermor skulle jo komme i dag. Hun kommer i morgen. På stua er det ikke plass til noe tre før et stativ med skjorter på og tre lekeklasser flytter seg
Det fines ikke plass i huset til det stativet. Vi kan klare oss uten å tørke skjorter i jula sikkert. Må det. Men stua ser ikke ut. Det flyter av leker. Etter et par dager med sykt barn i tillegg virkelig flyter det overalt. Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Så jeg begynte å rydde sofaen. Og sovnet på den.
Kos dere med juletrepynting. Og god bedring til syke barn. Har en syk en her selv..

Økt temperatur finner man mye om på nett. Lav temperatur er det forsvinnende lite om!

Kos dere med juletrepynting. Og god bedring til syke barn. Har en syk en her selv..

God bedring hos dere også

Syke barn er heldigvis friske nå. Med mindre noen har blitt syk i løpet av natta skal lillemor tilbake til bhg i dag og pynte krona til bursdagen hun skal feire på fredag. De to eldste skal i kirka med skolen og så er det juleferie for dem to. Bi andre har en dag til igjen.

Back
Topp