Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Startet desverre PP 3 i dagDet skjønner jeg.
Var ikke du i DPO-land akkurat nå?
Uff da.Startet desverre PP 3 i dag6 timer før tiden...
3 PP med begge...Uff da.
Masse lykke til videre.
Hvor lang tid brukte dere sist?
Så da skjer det denne måneden da3 PP med begge...
Uff da.Med så mye å gjøre.
Så sovner jeg på sofaen????
Stressa til fingerspissene og trøtt som en dupp
Og slett ikke i form.
Jobber tom fredag. Og utfra oppgavene å gjøre på jobb. Så burde det være lange dager.Uff da.
Masse god bedring.
Når tar du ferie?
Så utrolig kjedeligJobber tom fredag. Og utfra oppgavene å gjøre på jobb. Så burde det være lange dager.
Jeg er sendt i seng av mannen.Så utrolig kjedelig
Ikke slit deg så mye ut at du blir skikkelig syk resten av julen nå
Haha, det var tidlig smokkeslutt ja[emoji28]
Er nok bekymringer her i livet å velge mellom, så denne barnehagen kan slappe av litt[emoji28]
Kos dere med juletrepynting. Og god bedring til syke barn. Har en syk en her selv..Jeg er sendt i seng av mannen.
Ungene får juletrepynt i kalenderen i morgen, hvilket betyr "vi skal pynte treet". Svigermor skulle jo komme i dag. Hun kommer i morgen. På stua er det ikke plass til noe tre før et stativ med skjorter på og tre lekeklasser flytter seg
Det fines ikke plass i huset til det stativet. Vi kan klare oss uten å tørke skjorter i jula sikkert. Må det. Men stua ser ikke ut. Det flyter av leker. Etter et par dager med sykt barn i tillegg virkelig flyter det overalt. Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Så jeg begynte å rydde sofaen. Og sovnet på den.
Så bra du får hjelp![emoji2] fort gjort å glemme viktige begreper ja..
Det varierer stort
Niesen min gjorde det da hun var 1.5
Nevøen var over 3
Kengu barnet snakket som en foss da han fikk inn dren
Kos dere med juletrepynting. Og god bedring til syke barn. Har en syk en her selv..
Besøket dratt å jeg er i seng
Da er det siste av godter og mat kjøpt inn til jul.
Resten av julepynten hentet på lagret
Bøker levert på biblioteket
Jeg har tatt meg et glass rødvin
Da gjenstår en julegave, så er jeg i havn. Føles brahandle litt julemat i morgen...
Med så mye å gjøre.
Så sovner jeg på sofaen????
Stressa til fingerspissene og trøtt som en dupp
Og slett ikke i form.