Skravletråd Desember

Lagde seigmenn I går. Tok halve oppskriften og hadde i sitronessens istedenfor bringebær, tenkte at det måtte da gå bra. I dag rullet vi srigmennene i sukker. Først bringebær, så sitron. Vi kom ikke langt på sitronen før min mann sa at jeg burde smake... Fysj! Smakte verre enn ekle pastiller mot sår hals! Måtte bare kaste hele greia. Så da vet vi det, ikke bytt ut bringebæressens med like mye sitronessens! :P

Hehe, takk for tips![emoji28]

Ja. Stussa litt over det siden hun er så lita. Og prematurfødt [emoji848] men er ikke første gangen bhg stresser med det. En tidligere førskolelærer presterte å si at hun var nødt å slutte med smokk helt fordi hun var for stor og språket hang jo langt etter. Det var i vinter som var. Da var hun 1,5.... [emoji15] vet hun er like høy som fire åringene, men ikke forvent det samme likevel bare fordi hun ser større ut enn alderen tilsier.. [emoji849]

Haha, det var tidlig smokkeslutt ja[emoji28]
Er nok bekymringer her i livet å velge mellom, så denne barnehagen kan slappe av litt[emoji28]

Ja. Fysio sender mail til legen så slipper jeg ta opp alt. De bruker jo endel begreper som jeg aldri klarer å huske å forklare rett :p nummenhet i fingrene også :(

Så bra du får hjelp![emoji2] fort gjort å glemme viktige begreper ja..

Hvis jeg har skjønt riktig så er det en sprøyte for at jeg ikke skal danne antistoffer mot mini i magen [emoji848] en i uke 28 ca og en 3 dager etter fødsel for å forhindre at jeg skal danne antistoffer mot eventuelle flere barn [emoji848]

Akkurat[emoji4] lykke til med det[emoji13]

Stakkars minstemann :( nei gubben kan heller ikke huske han var plaga så regner med om man enda husker det er det ille :p men jeg har jo de samme type smertene enda da. I bunn av alt annet :p så kjenner de jo hele tiden igjen

Må være en grusom smerte[emoji20] klarer knapt å stoppe gråten på lillegutt...

Veit ikke. Skjønner meg ikke på kroppen min jeg... kalde gufs går gjennom. Varm på kneet, iskald på leggen. Ekke noe rett med temperatureguleringen her :p

Vanskelig å kle seg rett når temperatur varierer sånn?![emoji849] huff da..

Mini sparker nesten bare mot blæra mi! Synes jeg er ofte nok på do [emoji23]

Ja.. hun var jo tidlig motorisk. Kan jo ikke forvente alle er tidlig på alt. Men veit ærlig talt ikke når det er vanlig at de kan snakke reint jeg..
Det varierer stort
Niesen min gjorde det da hun var 1.5
Nevøen var over 3
Kengu barnet snakket som en foss da han fikk inn dren

Da er det siste av godter og mat kjøpt inn til jul.
Resten av julepynten hentet på lagret
Bøker levert på biblioteket
Jeg har tatt meg et glass rødvin

Da er det siste av godter og mat kjøpt inn til jul.
Resten av julepynten hentet på lagret
Bøker levert på biblioteket
Jeg har tatt meg et glass rødvin
Nyt det ;) her er ikke noe av maten (bare kjøtt) handlet inn... må ha noe til julesokkene og noen juleblad. Håper å få gjort unna litt i morgen :)

Back
Topp