Kjennes ut som jeg har tråkket over uten å ha gjort det, vært sånn siden jeg stod opp [emoji849] lei [emoji85]
Uff da, god bedring![emoji20] håper det føles bedre ut idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjennes ut som jeg har tråkket over uten å ha gjort det, vært sånn siden jeg stod opp [emoji849] lei [emoji85]
Brygger opp til storm i tillegg![]()
Nope. Holdt på med legging i 2,5 time. Av begge som var trøtte men ingen fant roen. Eldste sover endelig. Yngste er urolig
Håper det.
Fant ut noe nytt idag. Som jeg ikke vet om er dårlig nytt eller hva det er. Har lite følelse i høre lår og fot. Veldig redusert følelse. Og i hele rumpa. Refleksene reagerer lite i kneet og ingenting under foten[emoji15]
Jentene våre er sjelden sjuke. Eller.. ikke mer enn normalt. Bare timingen som er så dårlig [emoji85]
Vi får heie på hverandreKaster meg på den, jeg er akkurat likedan![]()
Litt opp og ned. Innmari trøtt. Og blir kvalm om jeg blir sulten eller for mett. Og sliter noe med hodepine. Men alt i alt ganske braWow! Så gøy daformen fin?
Så kjedelig. Er du syk?God morgen alle sammen
Ny ufrivillig dag hjemme å jeg blir koko for jeg har ikke tid
Haha typisk. Men godt det ikke var andre veien da hvertfallLeverte eldste i stress i bhg kvart på ni. Sent ute og skulle rekke foreldresamtalen da. Kommer inn og neida.. den var ikke før kvart over ni. Den gubben tror han er verdensmester i å huske ting og orker ikke skrive ned. Spurte fem etter han fikk klokkeslettet når det var og fikk 08:45 som svar.
Ventetjeneste i bhg da [emoji85]
Vi får heie på hverandre

Da trenger jeg ikke melde meg på en gang. Ryker lett første uka [emoji23]Starte opp Ryddekrigen. Den som har gjort minst husarbeid hver uke går ut![]()
Uffhåper det ikle varer i så mange år her. Men var jo selv ekstremt plaga og ser der hos eldste her og
Krone i jan![]()
Hmm, da ryker jeg fort.Starte opp Ryddekrigen. Den som har gjort minst husarbeid hver uke går ut![]()
Oh yes veldig lenge
Han har lastet ned sol med iPhone oppsett til tlf han har nå ogsp....
Jeg HATER å bli gammel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nei absolutt ikke
Hadde kjøpt moods genser men borte er den
Jaa, lagt meg nå![]()
Sånn halveis, hadde mye falske rier i natt men fikk sove etterhvertHåper du har hatt en fin natt[emoji2]