♥ Babydrøm2♥

chaland

Elsker forumet
Da var vi klare til å prøve på nr 2
I april 2016 var jeg så heldig å bli mamma til verdens beste gutt. Men etter et svangerskap med mye plager og en fødsel som endte med keisersnitt, har jeg ikke hatt lyst til å tenke på å gå igjennom det igjen! Men nå føler jeg at tiden er inne, og jeg gleder meg til prøvingen :)
Har tidligere hatt en SA og en MA i uke 12 før jeg fikk gutten min. Noe som var helt forferdelig, og jeg tenker ofte på det. Håper virkelig at jeg slipper å oppleve det flere ganger nå i prøveperioden.

Er 28 år og bor i Bergen. Sluttet på p-pillen i slutten av november og har tidligere hatt en veldig stabil syklus. Syntes det var veldig kjekt med en dagbok, som er grei å se tilbake på. For det er virkelig mange ting man glemmer :p Skrev blant annet at jeg aldri skulle bli gravid igjen pga alle plagene! :p Men nå er jeg klar! ❤️
 
Last edited:
Lykke til med prøvingen!:)
Prøver også på nr 2 her. Hadde som du en tøff fødsel som endte i hastesnitt, og det tok meg 5år å bli klar for ny:p Så at du allerede er klar er helt fantastisk I mine øyne!:D
 
Lykke til med prøvingen!:)
Prøver også på nr 2 her. Hadde som du en tøff fødsel som endte i hastesnitt, og det tok meg 5år å bli klar for ny:p Så at du allerede er klar er helt fantastisk I mine øyne!:D
Tusen takk :)
Hvor lenge har dere prøvd?
Håper virkelig vi slipper keisersnitt på nytt og at alt går som det skal når den tid kommer :) Har bestilt drømme svangerskap og fødsel denne gangen :)
Masse lykke til med prøvingen til dere også :)
 
Tusen takk :)
Hvor lenge har dere prøvd?
Håper virkelig vi slipper keisersnitt på nytt og at alt går som det skal når den tid kommer :) Har bestilt drømme svangerskap og fødsel denne gangen :)
Masse lykke til med prøvingen til dere også :)
Sluttet på pillen for 3år siden, i håp om at det plutselig skulle skje uten at vi prøvde så mye for det. Men det skjedde aldri. Har prøvd aktivt litt av og på de årene. Tatt det opp med doktor, så skal inn for samtale over nyttår for å starte utredning. Ikke samme bf.
Håper virkelig å slippe snitt selv neste gang.
 
Sluttet på pillen for 3år siden, i håp om at det plutselig skulle skje uten at vi prøvde så mye for det. Men det skjedde aldri. Har prøvd aktivt litt av og på de årene. Tatt det opp med doktor, så skal inn for samtale over nyttår for å starte utredning. Ikke samme bf.
Håper virkelig å slippe snitt selv neste gang.
Uff, det kan eg bare tenke meg er veldig frustrerende når man prøver :/ Håper de finner ut av det og kan hjelpe dere. Har dere prøvd diverse hjelpemiddler? Har ikke lest dagboken din, så får ta en titt i den:)
 
Uff, det kan eg bare tenke meg er veldig frustrerende når man prøver :/ Håper de finner ut av det og kan hjelpe dere. Har dere prøvd diverse hjelpemiddler? Har ikke lest dagboken din, så får ta en titt i den:)
Nei, vi har ikke prøvd så mye enda, kun testet etter EL, og prøvd concieve plus. Tenkte jeg skulle begynne med temping nå neste PP:) Dagboken min er rimelig kort:bag::D
 
Så spennende med prøving på lillebrøster :)
 
E7F66C35-9319-428F-A90E-9E2921F5438A.jpeg
Vet egentlig ikke helt hvor jeg er i syklusen etter pilleslutt. Men i følge floappen er jeg 7 dpo. Selvom jeg tror el var seinere. Men testetøsa ville jo såklart undersøke :p Testet positivt 8 dpo sist gang :) Testen var jo såklart negativ, men spennende likevel :p
Men ser på kontroll linjen at den ikke er helt dekket med farge. Spiller dette noen rolle? Tenker på om den blir slik en annen gang også, om den er ugyldig eller ikke.
 
Murrer noe voldsomt idag og puppene er blitt ømme. Lurer på hvor lenge jeg klarer å la være å teste :p Har bare tre strimler igjen! Vet jo ikkje helt hvor jeg er i syklusen, så får bare prøve å smøre meg med tålmodighet :)
 
Her skal jeg følge med. Fødte selv i mai og startet prøving med en gang TR kom. Er snart i pp4.
 
Merker at tr kommer til å melde sin ankomst i morgen :(
Så da starter pp2 på nyåret :) Spent på om det blir en 2018 spire ❤️
Hadde vært spesielt om det hadde blitt i oktober, da det var da jeg ville hatt termin da jeg mistet ❤️
 
God klem ❤️
 
Masse lykke til! Vi prøver på første, mye tull oh mistet fler ganger. Men det går vel til slutt [emoji173]️ Håper spiren sitter fort igjen!
 
Masse lykke til! Vi prøver på første, mye tull oh mistet fler ganger. Men det går vel til slutt [emoji173]️ Håper spiren sitter fort igjen!
Takk, håper det ❤️ Masse lykke til til deg også :) Hvor lenge har dere prøvd?
 
Jada, kroppen er i rute den :) Tr stormet frem idag. Har bestilt en haug med eggløsningstester, så tenkte jeg skulle prøve de for første gang i neste forsøk :)
 
Da var vi klare til å prøve på nr 2
I april var jeg så heldig å bli mamma til verdens beste gutt. Men etter et svangerskap med mye plager og en fødsel som endte med keisersnitt, har jeg ikke hatt lyst til å tenke på å gå igjennom det igjen! Men nå føler jeg at tiden er inne, og jeg gleder meg til prøvingen :)
Har tidligere hatt en SA og en MA i uke 12 før jeg fikk gutten min. Noe som var helt forferdelig, og jeg tenker ofte på det. Håper virkelig at jeg slipper å oppleve det flere ganger nå i prøveperioden.

Er 28 år og bor i Bergen. Sluttet på p-pillen i slutten av november og har tidligere hatt en veldig stabil syklus. Syntes det var veldig kjekt med en dagbok, som er grei å se tilbake på. For det er virkelig mange ting man glemmer :p Skrev blant annet at jeg aldri skulle bli gravid igjen pga alle plagene! :p Men nå er jeg klar! ❤️
Masse lykke Til! Får satse på samme terminforum siden vi begge er bergensere ;) så kan vi ha treff :)
 
Back
Topp