12-ukers kontrollde

Tenkte kanskje legen min skulle gi med beger til neste time når jeg var der sist. Fikk ikke det så da tenkte jeg det sikkert var vanlig at man kjøper selv og at de ikke gir ut. Alt man ikke vet når man ikke har levert jevnlige urinprøver før[emoji23]

Haha, jeg var hos jordmor i går og satt med urinprøva i lomma på jakka nesten hele timen:hilarious: hun sa liksom ikke noe så jeg glemte det litt. Hun spurte på slutten av timen, men den skulle jo ikke hu ha, den skulle jeg levere på labben før timen:facepalm:

Haha, jeg var hos jordmor i går og satt med urinprøva i lomma på jakka nesten hele timen:hilarious: hun sa liksom ikke noe så jeg glemte det litt. Hun spurte på slutten av timen, men den skulle jo ikke hu ha, den skulle jeg levere på labben før timen:facepalm:
Haha [emoji23] lett at jeg hadde gjort det samme! [emoji28]

Jeg går til jordmor, der settes det av 1 klokketime til første kontroll [emoji4]

Jeg var på vanlig legetime i uke 11. Men det tok fort 30 min. Fikk gjort TUL, men ikke søkt fødested og henv til OUL. Skal ta det hos jordmor i uke 14.

Back
Topp