Jeg HATER å bli gammel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hva skjer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg HATER å bli gammel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe [emoji13] her gjør mannen det så ofte, så da gjør ikke jeg det i tillegg [emoji13]
Jaa, lagt meg nåTrøtt idag??[emoji2]

Er det også...
6000 kr
Først juleavslutning i barnehagen med godteposer og kaker.Hehe. Da skulle man tro han enda sprang rundt turbo[emoji85]
Merker jeg blir mer og mer avhengig av brillerHva skjer?
Ikke akkuratShiit. Det var ikke lite nei
Først juleavslutning i barnehagen med godteposer og kaker.
Middag hos min kusine som ble avsluttet med masse gele og vaniljesaus
Merker jeg blir mer og mer avhengig av briller
Har aldri trengt noe annet enn data- og lesebiller, men nå merker jeg at enkelte ganger får jeg problemer der jeg aldri har hatt det før..Aah. Da må jo jeg være eldgammel med mitt stadig dårligere syn [emoji85]
Merker jeg blir mer og mer avhengig av briller
Jeg hatet å passere 30...Jeg HATER å bli gammel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er langsynt, ikke så ille sist jeg målte.Hvordan er synet? [emoji85]
Så ung du er dagJeg hatet å passere 30...
Er jo snart 2 år siden det skjedde da... blæææSå ung du er dag
Du er fremdeles ganske ungEr jo snart 2 år siden det skjedde da... blæææ
Jeg er langsynt, ikke så ille sist jeg målte.
+0,50 og +1,75, men forskjellen gir meg hodepine dersom jeg ikke bruker briller når jeg sitter lenge ved dataen eller leser.
Nå har bokstaver begynt å flyte..
Nei jeg elsker brillene mine, hater bare å bli mer avhengig av dem.Skjønner det er slitsomt! Heldigvis ikke så ille langsynt da [emoji1360]
Hvis det er brillene du ikke liker, hva med linser?
Er selv veldig langsynt, bruker linser og briller [emoji4]
Nei jeg elsker brillene mine, hater bare å bli mer avhengig av dem.
Som regel klarer jeg meg helt fint uten.
Men lurer på om jeg burde snakke med sjefen for en ny synsundersøkelse og eventuelt nye glass